برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مشتری برای ۲ بازیکن پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مشتری برای ۲ بازیکن پرسپولیس

ورزش 3/تیم فوتبال پیکان که فعالیت زیادی در نقل و انتقالات تابستانی نداشته و رسول خطیبی سعی کرده با داشته‌ها و جوانان وارد لیگ برتر شود و در سه هفته ابتدایی نتایج نسبتا خوبی مقابل تیم‌های پرمهره بگیرد، به دنبال تقویت خود برای ادامه بازی‌هاست؛ هرچند در سه دیدار قبل هم نمایش خوبی در فاز دفاعی داشته است.
رسول خطیبی امروز در نشست خبری پیش از دیدار پیکان و سپاهان از ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خودروسازان خبر داد و عنوان کرد احتمالا سه بازیکن جدید دیگر به خدمت بگیرند که مطمئنا یکی از آنها در فاز دفاعی است.
سرمربی پیکان درباره شایعاتی مبنی بر درخواست از باشگاه پرسپولیس برای حضور فرشاد فرجی و وحدت حنانوف در جمع خودروسازان گفت: ما به باشگاه پرسپولیس نامه زدیم، اما فقط یک نفر از این دو بازیکن (فرجی یا حنانوف) را می‌خواهیم که اولویت اول ما آقای فرجی است.
پرسپولیس در حال حاضر مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و گئورگی گولسیانی را به عنوان مدافعان میانی در اختیار دارد و در این شرایط بعید است فرصت به فرشاد فرجی یا وحدت حنانوف برای بازی در پست دفاع میانی برسد و به همین دلیل رسول خطیبی از مدیران باشگاه پیکان درخواست کرده تا یکی از این دو بازیکن نیمکت نشین و سکو نشین به تیمش اضافه شوند که مذاکرات اولیه نیز انجام شده است.
گفته می‌شود باشگاه پیکان درخواست حضور قرضی فرجی یا حنانوف را به مدت یک فصل در این تیم داشته و منتظر موافقت یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس برای نهایی شدن این انتقال است.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره