برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سرگیجه سرمربی النصر برای انتخاب ترکیب اصلی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرگیجه سرمربی النصر برای انتخاب ترکیب اصلی

ورزش 3/النصر در چارچوب بازی‌های دور دوم گروه E لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) روز دوشنبه در ورزشگاه الاول پارک ریاض پایتخت عربستان میزبان تیم استقلال تاجیکستان خواهد بود.
کاسترو در نشست خبری قبل از بازی گفت: همه رویارویی‌ها مهم و تعیین کننده هستند و هدف ما کسب امتیاز در هر بازی است. ما بازیکنان بسیار خاصی داریم و در میان سخت‌ترین لحظات، 11 بازیکن را انتخاب می‌کنم که توانایی کافی برای غلبه بر مشکلات را دارند و به ارزش خود و باشگاهی که نمایندگی می‌کنند واقفند.
کاسترو می‌گوید: وقتی تعداد گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانیم، رسانه‌ها از وجود مشکل دفاعی در تیم صحبت می‌کنند. من 51 سال است که در فوتبال هستم و نمی‌دانم دیدگاه متفاوتی نسبت به فوتبال دارم یا نه، اما تیم‌های دیگر هم می‌خواهند در مسابقات پیروز شوند و طبیعی است که بعضی اشتباهات اتفاق می‌افتد.
 او گفت: ما می‌توانیم با یک یا دو بازیکن حمله کنیم و گل بزنیم اما وقتی با 4 یا 5 بازیکن دفاع می‌کنید به این معنی نیست که شما می‌خواهید فقط دفاع کنید.
کاسترو در ادامه گفت: من همیشه برای تیمم استراتژی هجومی اتخاذ می‌کنم و گاهی اوقات خطاهای دفاعی رخ می‌دهد و به هافبک‌ها فرصت حمله می‌دهم، النصر همیشه در پی انجام یک فوتبال هجومی است و این چیزی است که من دنبالش هستم.
او گفت: در مورد بازی، اولین هدف ما کسب 3 امتیاز است. در لیگ قهرمانان آسیا همه بازی‌ها مهم و تعیین کننده هستند و باید دقت بالایی در تمام کنندگی در موقعیت‌ها داشته باشیم.

کاسترو در پایان صحبت‌هایش گفت: من بازیکنان را بر اساس حریف و شرایط مسابقه انتخاب می‌کنم و دوست دارم بازیکنان تیمم متوجه مسئولیت خطیر خود باشند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید