برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تمجید از مهدی عبدی با کمی کنایه به یحیی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تمجید از مهدی عبدی با کمی کنایه به یحیی!

ورزش 3/مهدی عبدی عملکرد خوبی در تیم تراکتور داشته و حداقل از نظر گلزنی انتظارات را برآورده کرده است. او در بازی با آلومینیوم نیز یک گل زد تا خود را در جدول گلزنان بالا ببرد.
با این حال پاکو خمس می‌گوید او اگرچه از نظر گلزنی عملکرد خوبی داشته اما انتظار می‌رود بیشتر گل بزند: عبدی بازیکنی است که با توجه به موقعیت‌های زیادی که ما در هر بازی خلق می‌کنیم، انتظار دارم بیشتر از اینها گل بزند، چون او بازیکنی است که ما جلوی زمین داریم تا بتواند ضربات آخر را بزند و توپ‌ها را تبدیل به گل کند.
با این حال زمانی که از خمس پرسیده می‌شود که آیا از نظر پرسینگ هم عبدی عملکرد خوبی داشته می‌گوید که در تیم قبلی چنین کاری از او نمی‌خواستند: او بازیکنی است که باید پیشرفت کند و بهتر شود، به خصوص در نکات تاکتیکی. او در گلزنی خوب عمل کرده، اما نکته این است که شاید از تیمی آمده که کارها را اینطور از او نمی‌خواستند یا این کارها را انجام نداده و به چیزی که ما از او می‌خواهیم، عادت ندارد اما تلاشش را می‌کند و هر روز کار می‌کند. بازیکنانی که تلاش و کار می‌کنند تا به نکاتی که من می‌خواهم، برسند و پیشرفت کنند، برای من خیلی ارزش دارند.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره