برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جعفرپور: مهدی عبدی می‌داند با پای من چه کار کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جعفرپور: مهدی عبدی می‌داند با پای من چه کار کرد!

ورزش 3/دروازه‌بان شمس آذر تیمش را شایسته کسب سه امتیاز مقابل تراکتور دانست و با تمجید از عملکرد هم‌تیمی‌هایش ابراز امیدواری کرد این شرایط را در بازی‌های بعدی هم دنبال کنند.
علیرضا جعفرپور دروازه‌بان تبریزی شمس آذر یک شب فوق‌العاده‌ای را علیرغم دریافت دو گل مقابل تراکتور پشت سر گذاشت و توانست بارها مقابل حملات پرتعداد حریف مقاومت کرده تا تیمش با سه امتیاز شیرین این جدال را به پایان برساند. او البته بعد از این بازی با حواشی زیادی مواجه شد و هواداران تراکتور معتقد بودند که این دروازه‌بان با وقت کشی خود مانع از دستیابی این تیم به پیروزی شده است.
جعفرپور در ابتدای صحبت‌هایش با تمجید از عملکرد تیمش گفت: بازی سختی بود. تراکتور یکی از باکیفیت‌ترین تیم‌های این فصل است و بردهای پیاپی آنها نیز نشان‌دهنده همین موضوع است. با این حال با توجه به شرایط جدول ما با انگیزه پیروزی وارد زمین شدیم و این موضوع را با ثبت سه گل در این بازی نشان دادیم. با این حال تراکتور همانطور که گفتم با بهره بردن از بازیکنانی بزرگ، کادرفنی باتجربه و با دانش و همچنین هواداران فهیم خود قطعا یکی از برترین‌ تیم‌های این فصل هستند.
وی ادامه داد: در نهایت باید از بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه تشکر کنم. ما به معنای واقعی در این بازی یک تیم بودیم. با انگیزه و جسور که تنها با ذهنیت پیروزی وارد زمین شدیم. دو گل دریافت کردیم اما قدرت بالای خودمان را نشان دادیم. صادقانه بگویم در بازی‌های قبلی هم بدشانس بودیم وگرنه باید امتیازات خوبی را تا اینجای فصل کسب می‌کردیم. در همین بازی قبلی مقابل ذوب آهن شاید اتفاقاتی رقم خورد که از برد محروم ماندیم و مدیران باشگاه و همچنین سرمربی محترم ما درباره آن گفتند. با این حال ما به عنوان بازیکن تلاش می‌کنیم تا بهترین اتفاق را برای هواداران‌مان شکل دهیم. بازی با تراکتور تمام شد و همچنان امتیازات زیادی از لیگ طلب داریم که تلاش خواهیم کرد به آن دست پیدا کنیم و جایگاه مناسب شمس آذر را به خودمان اختصاص دهیم.
جعفرپور درباره اعتراض حریف و همچنین هوادارانش به وقت‌کشی‌اش گفت: آیا زمانی که به دقایق پایانی نیمه اول رسیده بودیم عملی از من که نشان دهنده وقت کشی باشد انجام داده بودم؟ ما جلو بودیم و شرایط هم کاملا به سود ما بود. تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی ما هم مخالف ضد فوتبال هستند. ما تیمی هستیم که گردش توپ و مالکیت را به خوبی بلد هستیم و نیازی به این موضوع نیست. از وقتی که مهدی عبدی به آن شکل پایم را زد مصدوم شدم و حریف فکر می‌کرد اتلاف وقت می‌کنم.
وی ادامه داد: اتفاقا اعتراض آقای مهربان به عبدی هم که باعث اخراجش شد همین قضیه بود. مصدوم بودم و کادرپزشکی کارم را دنبال می‌کردند اما عبدی که خودش هم می‌دانست به چه شکل پایم را زده، به کار پزشکی معترض بود. قطعا خودش می‌دانست در نیمه اول به چه شکل خطا کرده ولی اینکه فکر کند وقت کشی می‌کنم واقعا عجیب بود. قطعا اگر داور متوجه خطا به آن شکل می‌شد عبدی باید زمین بازی را با کارت قرمز ترک می‌کرد. ما اما بهانه را وارد فوتبال‌مان نمی‌کنیم و یک تیم هستیم که برای موفقیت و پیروزی‌های بعدی می‌جنگیم.

گلر جوان شمس آذر با تمجید از کادرفنی و همچنین هم‌تیمی‌هایش گفت: خیلی خوشحالم که اعتماد کادرفنی را دارم و از بازیکنان نیز بابت حمایتی که از من دارند تشکر می‌کنم و این انگیزه‌ام را برای نمایشی بهتر در ترکیب تیم بیشتر می‌کند. با حمایت هواداران در بازی‌های آتی تلاش می‌کنیم نتایج بهتر و غرورانگیزی را کسب کنیم و شرایط خوبی را دنبال کنیم.
دروازه‌بان تبریزی شمس آذر با آرزوی موفقیت برای تراکتور در ادامه مسیر گفت: تراکتور همیشه برایم تیم بزرگی است و قطعا همین موضوع باعث شد تا انگیزه زیادی در این جدال داشته باشم. امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند و به نتایج خوبی برای خوشحالی هواداران دست پیدا کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره