برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هاشمی نسب، آب روی آتش خشم مرادمند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هاشمی نسب، آب روی آتش خشم مرادمند

ورزش 3/محمد حسین مرادمند مدافع استقلال در دقایق پایانی دیدار مقابل آلومینیوم و در دو‌صحنه توسط سید رضا مهدوی دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا استقلال حدود ۲۰ دقیقه را ۱۰ نفره ادامه بدهد و حتی در این ۲۰ دقیقه تیرک دروازه این تیم به لرزه در آمد.
محمد حسین مرادمند مدافع استقلالی‌ها پس از دریافت کارت قرمز به روی سکوها رفت تا از آنجا ۲۰ دقیقه پر استرس و پر التهاب را سپری کند. مهدی هاشمی نسب از همان زمان ورود این مدافع به سکوها به سمت او رفت تا با صحبت‌های خود کمی آتش خشمش را فروش کند و بتواند مانع از اعتراضات ادامه دار احتمالی او پس از پایان مسابقه به تصمیم داور شود.

ماموریتی که با موفقیت انجام شد و در نهایت محمد حسین مرادمند با مصاحبه‌ای نرم و صحبت‌هایی منطقی در این زمینه از تصمیم‌داور انتقاد کرد و گفت به هیچ وجه مستحق این اخراج نبوده است.

با این اخراج مرادمند دیدار بعدی تیمش مقابل شمس آذر قزوین را از دست داد و اگر آبی‌ها بخواهند به بازی سه دفاعه ادامه بدهند ایمان سلیمی جایگزین او در ترکیب خواهد شد و در صورت بازی با سیستم چهار دفاعه نیز احتمال حضور زوج سهرابیان - سلیمی و یا چشمی - سهرابیان وجود دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید