برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آخرین مصدوم دربی به میادین بازگشت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آخرین مصدوم دربی به میادین بازگشت

ورزش 3/اشکان خورشیدی در آخرین بازی فصل گذشته فوتبال ایران قاضی وسط دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس بود، اما در اتفاقی نادر و در در دقیقه 82 مسابقه به دلیل مصدومیت مجبور شد جای خود را به داور چهارم یعنی امیرحسین زاهدی‌فر بدهد.
خورشیدی که یکی از باتجربه‌ترین داوران فوتبال کشور به شمار می‌رود به دلیل همین مصدومیت نتوانست در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر حاضر باشد، اما او حالا با پشت سر گذاشتن مصدومیتی که در دربی برایش ایجاد شد، با پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به میادین بازگشته است.

خورشیدی پس از چند ماه دوری از مستطیل سبز و سوت قضاوت، چند روز پیش یکی از مهم‌ترین دیدارهای لیگ دسته اول را میان خیبر خرم‌آباد و سایپا سوت زد که حضور 10 هزار نفری خرم‌آبادی‌ها بر حساسیت این بازی افزوده بود، اما خورشیدی به خوبی توانست این مسابقه را مدیریت کند و نمره قبولی گرفت.
با این وصف در روزهایی که جامعه داوری ایران روزهای پرفشار و سختی را به دلیل اشتباهات مکرر طی هفته‌های متوالی پشت سر می‌گذارد، حالا اضافه شدن اشکان خورشیدی تا حدودی می‌تواند از باری که بر دوش سایر داوران سنگینی می‌کند، بکاهد و در مسابقات حساس لیگ یکی از نامزدهای قضاوت مسابقه خواهد بود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره