برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

این گربه سیاه به ژاوی سرگیجه می‌دهد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
این گربه سیاه به ژاوی سرگیجه می‌دهد

ورزش 3/رایو وایه‌کانو به عنوان یک گربه سیاه برای بارسلونا ژاوی معرفی می‌شود. بازی فردا برابر رایو سخت است نه تنها به این دلیل که بارسا پس از سه نمایش بد متوالی و با تردیدها و بلاتکلیفی وارد وایِکاس می‌شود، بلکه به این دلیل که رایو یکی از رقبایی است که بیشترین مشکلات را برای سرمربی فعلی آبی و اناری‌ها ایجاد کرده است. 
از سه مصاف قبلی بارسا با ژاوی برابر رایو، حاصل کار دو شکست و تنها یک تساوی بوده است. در اولین فصل حضور ژاوی، بارسا برابر رایو در نوکمپ با یک گل شکست خورد. فصل گذشته در هفته نخست لالیگا، بارسا برابر این تیم در نوکمپ بدون گل متوقف شد و بازی برگشت را رایو 2-1 برنده شد.
آخرین باری که بارسلونا سه امتیاز را از رایه‌وایه‌کانو گرفت، فصل 19-2018 بود، زمانی که این تیم، که در آن زمان توسط ارنستو والورده رهبری می‌شد، به لطف دبل لوئیز سوارز و گلزنی عثمان دمبله به پیروزی نزدیک 2-3 دست یافت. تنها دو بازیکن از تیم فعلی در آن بازی حضور داشتند: تراشتگن و سرخی روبرتو که احتمالا فردا هیچ‌کدام در میدان نباشند.

آخرین پیروزی بارسلونا برابر رایو نیز به 9 مارس 2019 برمی‌گردد، زمانی که این تیم با گل‌های جرارد پیکه، لئو مسی و لوئیس سوارز، رایو را 3-1 شکست داد.
به جزء رایو، تنها یک تیم دیگر در لالیگا وجود دارد که در مقابل ژاوی مقاومت کرده است: گرانادا با دو تساوی متوالی 1-1 (22-2021) و 2-2 (فصل جاری).


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره