برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دفاع مدیر رم از مورینیو؛ او منظور بدی نداشت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دفاع مدیر رم از مورینیو؛ او منظور بدی نداشت

ورزش 3/تیاگو پینتو، مدیر باشگاه رم، پس از دعوت ژوزه مورینیو، سرمربی باشگاه به جلسه حضوری با دادستان، با دفاع از مورینیو اظهار کرد که سیستم قضایی در دستان خوبی است.
ژوزه مورینیو، در نشست خبری پیش از بازی رم مقابل ساسولو در هفته گذشته، به داور بازی حمله کرد و درباره او گفت که این داور ثباتی روانی لازم را برای قضاوت بازی ندارد.
با این حال این داور عملکرد خوبی داشت و خود بازیکنان و هواداران رم هم از قضاوت او راضی بودند. بعد از بازی سیل انتقادها به سمت مورینیو روانه شد.
پس از انتقادات، سرمربی رم به جلسه‌ای حضوری با جوزپه چینه، دادستان فوتبال ایتالیا دعوت شد تا به پرونده او در این حاشیه جدید رسیدگی شود. مربی اصرار دارد که چیزی که درباره داور گفته است به هیچ وجه توهین نیست.
تیاگو پینتو، مدیر رم نیز در مصاحبه جدیدش از مورینیو دفاع کرد و دلیل این حاشیه ایجادشده را  تعبیر اشتباه از حرف‌های او دانست.
او گفت:«سیستم قضایی فوتبال ایتالیا از نظر من در دستان خوبی است. دادستان نشان داده است که نگاه رنگی ندارد و منصفانه تصمیم می‌گیرد. این مربی قصد بدی نداشته و در بسیاری از بازی‌ها از داور تمجید هم کرده است.

تحلیل و تعبیر اشتباه از حرف‌های او باعث شده است که این جنجال درست شود. ما سعی می‌کنیم به داوران احترام بگذاریم، زیرا می‌دانیم آنها کار سختی دارند.»
قرارداد مورینیو با رم فقط تا پایان فصل اعتبار دارد، بنابراین از تیاگو پینتو دوباره پرسیده شد که آیا در حال حاضر نشانه‌ای از تمدید وجود دارد یا خیر.
او پاسخ داد:«شما هر بار این سوال را از من می‌پرسید و همانطور که مورینیو دیروز گفت، آینده ما بازی بعدی است و فعلا به چیزی فکر نمی‌کنیم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره