برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیکان تیم محبوب مهاجم مشهور تراکتور

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیکان تیم محبوب مهاجم مشهور تراکتور

ورزش 3/عبدی، مهاجمی که با گلزنی در دربی تهران با پیراهن پرسپولیس معروف شد و سپس چندین فصل با سرخ‌های تهرانی حضور داشت، سرانجام در نقل و انتقالات تابستانی دومین تیم دوران حرفه‌ای خود را انتخاب کرد.
عبدی در شرایطی به تراکتور پیوست که پیش فصل را با برنامه‌های یحیی گل محمدی در پرسپولیس پشت سر گذاشته بود اما سرانجام پس از پایان هفته دوم به طور قرضی از پرسپولیس جدا شد تا پیراهن تراکتور را بر تن کند.
او در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر برای نخستین بار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و با گلزنی به تیم مس رفسنجان شروع باشکوهی در تیم جدیدش داشت. او سپس در هفته‌های ششم و هفتم مقابل شمس آذر قزوین و آلومینیوم اراک گل زد و سپس این روند خوب او متوقف شد.
عبدی البته در هفته یازدهم مقابل فولاد یکی از پاس گل‌های تیمش را داد اما با این‌ حال هواداران تراکتور از او انتظار گل زنی بیشتری دارند. تراکتور روز دوشنبه میزبان پیکان تهران است و مهدی عبدی بسیار تلاش می‌کند مقابل این تیم تهرانی آمار گل زنی خود را بهبود ببخشد و به چهارمین گل خود در این فصل دست پیدا کند.
جالب اینکه عبدی بهترین گلزن تیم یحیی مقابل پیکان محسوب می‌شد و با به ثمر رساندن ۴ گل نشان داده راه گلزنی به خودروسازان را خیلی خوب بلد است؛ آمار مثبتی که او را به این مسابقه امیدوار می‌کند تا گلزنی به پیکان را با پیراهن تراکتور هم بچشد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره