برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تکرار فینال؛ بازی هیجان‌انگیز در جام حذفی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تکرار فینال؛ بازی هیجان‌انگیز در جام حذفی

ورزش 3/قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد که هشت تیم لیگ برتری به یکدیگر برخورد کردند که در این بین هم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک باید با یکدیگر رقابت کنند و جدال حساسی را در قائم‌شهر انجام بدهند.
شاگردان مجتبی حسینی در هفته ششم فصل جاری لیگ برتر موفق شد پیروزی ارزشمندی را مقابل نساجی مازندران کسب کنند و در ورزشگاه شهید وطنی، با گلزنی احسان قهاری که اصالتا قائم‌شهری دارد، به پیروزی برسند و حالا دوباره باید در جام حذفی در همین استادیوم به مصاف قهرمان دو سال قبل بروند.
نساجی مازندران و آلومینیوم اراک دو سال قبل هم در جام حذفی شگفتی‌ساز شدند و توانستند به فینال این رقابت‌ها برسند که در دیدار پایانی، نساجی با گلزنی مهرداد عبدی به پیروزی یک بر صفر رسید.
سال گذشته هم آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف نساجی مازندران رفت و میزبان این تیم بود که در نهایت آلومینیوم در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 مغلوب شد.
شکست آلومینیوم در جام حذفی سال گذشته مقابل نساجی در شرایطی رقم خورد که امیرمحمد هوشمند پنالتی اراکی‌ها را هدر داد و به بیرون زد ولی این بازیکن حالا در نساجی عضویت دارد و باید برابر تیم سابق خود قرار بگیرد.
این تصویر از آخرین حمله آلومینیوم مقابل نساجی در فینال جام حذفی دو سال قبل بود که شوت آریاکیا از کنار دروازه به بیرون رفت و حملات پیاپی آنها ثمری نداشت و به جام نرسیدند.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید