برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

روح‌الله وین: ژیمناستیک روی هواست!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
روح‌الله وین: ژیمناستیک روی هواست!

ایسنا/ کارشناس ژیمناستیک گفت: باید در ژیمناستیک افرادی بیایند که از همان در ورودی تا صندلی ریاست از جنس این رشته باشند و آن را بلد باشند.
روح‌الله وین در مورد شرایط ژیمناستیک ایران اظهار کرد: ژیمناستیک روی هوا است نه از حالا از همان روزی که اینچه‌درگاهی از فدراسیون رفت. درگاهی خوب کار کرد اما با تهرانی‌ها کار نکرد. هیچ کدام از اهالی ژیمناستیک تهران را نگه نداشت و همه مسئولیت‌ها را به استانی‌ها داد. اکنون هم نمی‌دانم علت چیست که وزیر بدون حکم و ابلاغ به او گفته است روی صندلی ریاست بنشیند.
مدیر و مربی اسبق تیم‌های ملی ژیمناستیک با اشاره به ریاست حقدادی گفت: حقدادی هم از جنس ژیمناستیک نبود و به درد ما نمی‌خورد. باید در ژیمناستیک افرادی بیایند که از همان در ورودی تا صندلی ریاست از جنس این رشته باشند و آن را بلد باشند. حقدادی هم با تهرانی‌ها کار نکرد. این‌ها در شرایطی است که ژیمناستیک از تهران جان گرفت و شهرستان‌ها را بالا کشید.
رئیس سابق هیات ژیمناستیک تهران گفت: اوایل انقلاب من خودم رییس هیات استان تهران بودم. درهای همه سالن‌ها مخصوصا برای زنان را باز کردم. متاسفانه این خانم آمد و همه چیز را در تهران خراب کرد. اگر با تهرانی‌ها کار می‌کرد حالا حالاها ماندگار بود.
وی افزود: من دیگر مدتی است که اطلاعات زیادی از این رشته ندارم چون حقدادی هم که آمد هیچ سراغی از ما نگرفت و شنیده‌ام به همه استان‌ها قول پست و مقام داد. افرادی را انتخاب کرد که ژیمناست‌ هم نبودند. من خودم نماینده نیروهای مسلح در مجمع بودم اما طبق اساسنامه درگاهی حق رای نداشتم. در نهایت انتخابات هم برگزار شد و حقدادی ۲۶ یا ۲۷ رای گرفت.
وین با اشاره به انتخابات دور قبل گفت: در حقیقت سجادی وزیر وقت به ما بلوف زد. من و خرسندل نزد وزیر رفتیم و به او گفتیم حبیب نوظهوری گزینه خوبی برای انتخابات است و می خواستیم او انتخاب شود اما او به ما گفت حقدادی سرباز من است، هر چه بگویم انجام می‌دهد. حقدادی مدیر کل تربیت بدنی استان مرکزی بود. سجادی او را آورد و خودش رفت.

کارشناس ژیمناستیک در پایان گفت: درگاهی آمده که بماند. باید ببینیم تایید صلاحیت می‌شود یا خیر اما به نظر می‌رسد که آمده بماند.
وی در خصوص لغو انتخابات هیات ژیمناستیک استان تهران گفت: قرار بود هفته قبل انتخابات این هیات انجام شود. وحید ایزدفر، محسن خوش طینت و یکی دو نفر دیگر کاندیدا بودند اما درگاهی بعد از آمدنش این انتخابات را لغو کرد. ریاست هیات استان تهران سخت است و فکر نمی کنم هر کسی بتواند آن را مدیریت کند. در زمانی که من رییس شدم تهران چیزی نداشت اما در دوره حضورم ۴ تیم جوانان، ۴ تیم نوجوانان و ۴ تیم بزرگسالان ساخته شد و تحویل دادیم اما حالا باز هیچی نداریم و همه نابود شدند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره