برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رامین رضاییان برای یک هدف عرق می‌ریزد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رامین رضاییان برای یک هدف عرق می‌ریزد

ورزش 3/رامین رضاییان در دو بازی آخر که حضور ثابت در ترکیب تیم ملی ایران داشت و در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل تیم‌های هنگ‌کنگ و ازبکستان در ترکیب قرار گرفت، موفق شد در هر دو بازی گلزنی کند، اما پس از آن مصدومیت دیگر اجازه نداد به جمع 11 نفر اصلی برسد و حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی هم این اتفاق برای او نیفتاد تا اینکه دیشب برابر فلسطین روزهای تلخ او به پایان رسید.
این ستاره ملی‌پوش سپاهان که قبل از مسابقات مقدماتی جام جهانی در دو دیدار تدارکاتی مقابل اردن و قطر هم درخشان ظاهر شده و در آن بازی‌ها سه پاس گل داده بود، سعی داشت همین روند را در جام ملت‌های آسیا دنبال کند که مصدومیت مانع از این اتفاق شد، ولی حالا این بازیکن آمادگی بدنی خود را به دست آورده و می‌تواند به ترکیب برگردد.

رامین رضاییان پس از اینکه در دو دیدار پایانی سپاهان در لیگ برتر حضور نداشت و در دو مسابقه تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل بورکینافاسو و اندونزی هم به زمین نرفت، دیشب از دقیقه 81 جای صادق محرمی را گرفت که سعی داشت در همین مدت کوتاه هم دوباره در حملات تاثیرگذار ظاهر شود.
این مدافع راست که تجربه بازی در جام ملت‌های آسیا را دارد، امیدوار است با تلاش و عرق ریختن در کارهای تاکتیکی و تمرینات، در مسابقه بعدی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ دوباره به ترکیب برگردد و شانس گلزنی یا پاس گل به دست بیاورد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره