برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سرگیجه امارات؛ زوج طلایی ایران اینجاست!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرگیجه امارات؛ زوج طلایی ایران اینجاست!

ورزش 3/در غیاب سردار آزمون، مهدی طارمی همراه با کریم انصاری‌فرد و شهریار مغانلو زوج خط حمله ایران را در دو دیدار ابتدایی تشکیل دادند و حالا در بازی با امارات زوج طلایی فوتبال ایران تشکیل شده است.
طارمی در دو بازی ابتدایی با یارگیری شدید بازیکنان حریف شرایط سختی را تجربه می‌کرد و برای فرار از یارگیری به عقب می‌آمد، توپ می‌گرفت و به خط حمله اضافه می‌شد اما در همان شرایط هم با یارگیری منطقه ای روبه‌رو می‌شد.
حضور سردار آزمون و قدرت پرس بالا و کیفیت بالایی که دارد می‌تواند کمک‌ حال مهدی طارمی باشد و مدافعان حریف به واسطه حضور آزمون دیگر به دنبال یارگیری نفر به نفر نباشند و فضای کافی در اختیار مهدی طارمی قرار بگیرد، این اتفاق اجازه دفاع مشابه هنگ‌کنگ و فلسطین را به بازیکنان امارات نخواهد داد و باید به دنبال برنامه‌ای برای مهار تیمی ایران در خط حمله باشند.
طارمی و آزمون در سال‌های اخیر بازی‌های زیادی در کنار هم انجام داده‌اند و شناخت خوبی از یکدیگر دارند و در مقابل امارات می‌توانند شروع خوبی برای ادامه مسابقات داشته باشند.
مهدی طارمی در این مسابقات هنوز گلی به ثمر نرسانده و سردار آزمون یک گل در دیدار مقابل فلسطین به ثمر رساند، آنها در این مسابقه به دنبال افزایش تعداد گل‌های زده خود هستند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره