برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جریمه انضباطی برای توهین به غذا خوردن داور!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جریمه انضباطی برای توهین به غذا خوردن داور!

ورزش 3/کریس وایدر، سرمربی شفیلد یونایتد، به دلیل عصبانیت شدید از ساندویچ خوردن کمک داور در حین صحبت با او بعد از بازی مقابل کریستال پالاس، برای توضیحات به اتحادییه فوتبال انگلیس فراخوانده شده است.
  ماه گذشته در یک بازی هیجان‌انگیز شفیلد یونایتد 3-2 در برابر کریستال پالاس شکست خورد. وایدر، سرمربی تیم بازنده، به چند صحنه داوری معترض بود و از اینکه بازیکنان رقیب روی برخی از حرکاتشان کارت زرد نگرفتند خشمگین شده بود.
او بعد از بازی برای صحبت با داوران در رختکن حضور پیدا کرد تا در مورد اتفاقات بازی با آنها صحبت کند. اما یکی از کمک داوران در حال خوردن ساندویچ با او صحبت کرده که خشم این سرمربی را از قبل هم بیشتر کرده است. او بعد از این اتفاق در نشست خبری بعد از بازی، عملکرد داور زمین تونی هرینگتون را "مضحک" خواند و رفتار این کمک داور را به دلیل غذا خوردن در زمان صحبت او "بی‌احترامی محض" تلقی کرد.
روز چهارشنبه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که او به دلیل اظهارنظرهایی که ظاهرا باعث بدنام شدن داوران بازی شده، متهم شده است. کریس وایلدر به نقض قانون E3.1 اتحادیه فوتبال انگلیس در رابطه با نظرات مربیان در هنگام مصاحبه بعد از بازی که در روز سه‌شنبه 30 ژانویه انجام شد، متهم شده است :"ادعا شده که اظهارات این مربی زیر مجموعه رفتار نادرست قرار داشته و شامل زیر سوال بردن احترام یا حمله به داور و یا به‌طور کلی بی‌اعتبار کردن او شده است. کریس وایلدر تا جمعه، 16 فوریه فرصت دارد تا پاسخ خود را ارائه دهد."
وایلدر بعد از این بازی در اظهارات دیگری که می‌تواند برایش دردسرساز شود به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: "یک داور لیگ برتر که مدت‌هاست او را می‌شناسم و به صداقتش ایمان دارم به من گفته که از این به بعد آماده باش زیرا هر تصمیم سخت یا 50-50 بر علیه تیم تو خواهد بود. "


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره