برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اعتراف تلخ مربی رونالدو؛ بله ما مشکل گلزنی داریم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اعتراف تلخ مربی رونالدو؛ بله ما مشکل گلزنی داریم!

ورزش 3/لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال النصر، در نشست خبری پیش از دیدار با الفیحاء بر ناتوانی تیمش در به ثمر رساندن گل‌های زیاد پس از وقفه بازی‌ها بخاطر برگزاری جام ملت‌های آسیا اعتراف کرد. تیم او قرار است فردا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی به مصاف حریف عربستانی خود برود.
کاسترو در پاسخ به سوالی مبنی بر ضعف گلزنی تیمش پس از آغاز دوباره مسابقات باشگاهی گفت: بله، این یک واقعیت است، براساس اعداد و ارقام، ما در دوره قبل از توقف مسابقات، گل‌های بیشتری می‌زدیم. در حال حاضر در امر گلزنی مشکل داریم، اما قول می‌دهم بازیکنان النصر در تقابل‌های آینده این مشکل را حل کنند.
وی در مورد روند آمادگی خود برای دیدار با الفیحاء گفت: نحوه آماده‌سازی ما برای این بازی، کاملا عادی و مانند دیدارهای قبلی بود. زمان بین مسابقات بسیار کم است اما برای دیدار روز چهارشنبه آماده هستیم. به طور کامل مسئولیت خود را می‌دانیم و باید در لیگ قهرمانان آسیا به دور بعد صعود کنیم. امیدواریم با نظم و انضباط تاکتیکی عالی بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: حریف ما دو یا سه بازیکن سرعتی در خطوط حمله دارد و می‌دانیم که آنها تلاش زیادی خواهند کرد و به دنبال گلزنی مقابل ما هستند. آنها عناصر هجومی خوبی دارند. هنوز بلیت صعود به دور بعد قطعی نشده و در دسترس هر دو تیم است. ما می‌خواهیم پرونده این بازی را ببندیم و به دور یک چهارم نهایی صعود کنیم.
وی در خصوص حضور نواف العقیدی، دروازه‌بان محروم تیم، نیز گفت: العقیدی نمی‌تواند در بازی چهارشنبه شرکت کند، زیرا او محروم است و اطلاعاتی که در مورد بازگشت او منتشر می‌شود اشتباه است و ما دیگر دروازه‌بانانمان را برای این دیدار آماده کرده‌ایم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید