برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فرجی: شرایط پرداختی‌ها خجالت‌آور است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فرجی: شرایط پرداختی‌ها خجالت‌آور است

ورزش 3/فرشاد فرجی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی خوبی بود. تیم ما با وجود شرایطی که وجود داشت و برخی از بازیکنان مصدومیت داشتند و سرماخورده بودند، خوب بازی کرد. خود من هم جزو بازیکنانی بودم که تا صبح تب و لرز داشتم و متاسفانه به خاطر پنجره بسته، دست مربی خالی بود و خودم به او گفتم می‌آیم که اگر نیاز بود به تیم بازی کنم. خدا را شکر بردیم.
وی با اشاره به مشکلات مالی پرسپولیس ادامه داد: فقط این را می‌خواهم بگویم که قهرمان سه گانه ایران هستیم با سی درصد دریافتی در هفته هفدهم. واقعا خجالت آور است. از پارسال طلب داریم، از دو سال قبل طلب داریم. متاسفانه قراردادی که ما دو سال پیش بستیم، اگر آن موقع دریافت می‌کردیم می‌توانستیم خیلی کارها انجام بدهیم اما با این تورم هنوز دریافت نکرده‌ایم. در کل حرف زیاد است، فقط امیدوارم این شرایط سختی که سپری می‌کنیم، درست شود و یک شرایط خوب برای پرسپولیس ایجاد شود.
فرجی در خصوص اعتراض‌های بیرانوند در پایان بازی و اخراج افشین پیروانی عنوان کرد: فکر می‌کنم به خاطر اعتراض به آقای کاظمی بود. نمی‌دانم تصمیم‌شان چقدر درست بود. آقای کاظمی گفتند چون خودش دکتر خواسته می‌توانستم به او کارت بدهم. من قوانین داوری را بلد نیستم، فقط گفتم چرا دکتر خواستی و ایشان گفت چون خودش دکتر خواسته کارت دادیم. حالا باید بپرسیم این درست است یا غلط اما خبر بد اینکه علی بیرو چهار کارته شد و از بازی بعد محروم شد.
مدافع پرسپولیس درباره سرمربیگری اوسمار و فشارهایی که روی او بود، گفت: تیم‌ بزرگ همین است. ما بازیکنان هم شرایط را درک می‌کنیم. قطعا مربی‌ای که این مسئولیت را قبول کرده، به این پی برده که می‌تواند این فشارها را تحمل کند.‌ فعلا با این برد به حاشیه امنی رسیدیم و انشالله در ادامه راه هم بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره