برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پکیج آموزش عود نوازی مقدماتی و آموزش تئوری موسیقی بصورت تصویری و آنلاین

منبع
بازار
بروزرسانی
پکیج آموزش عود نوازی مقدماتی و آموزش تئوری موسیقی بصورت تصویری و آنلاین

بازار/در اين مطلب، شما درباره آموزش تصويري عود مقدماتي و آموزش تصويري تئوري موسيقي اطلاعاتي کسب خواهيد کرد که اگر علاقمند به موسيقي باشيد براي شما لذت بخش خواهد بود.

 

اگرچه ممکن است آموختن نوازندگي يک ساز به سبک آنلاين کمي عجيب به‌نظر مي‌رسد اما اين روش بسيار کارآمد بوده و مزاياي بسياري را نيز به‌همراه دارد. در روش يادگيري حضوري هنرجو اگرچه در کلاس شرکت مي‌کند اما ممکن است اعتماد به نفس خود را براي اجراي قطعات از دست بدهد يا حتي فراموش کند اما با آموزش آنلاين هنرجو مي‌تواند ويدئو را متوقف کرده، به عقب برگردد و بارها و بارها به ‌تماشاي تدريس اساتيد بنشيند.

آيا شما نيز در فکر يادگيري آنلاين موسيقي هستيد؟ در ادامه به برخي مزايا اين سبک آموزشي اشاره مي‌شود.

مزاياي يادگيري آنلاين موسيقي

در اينکه يادگيري موسيقي به شکل آنلاين فوايد شگرفي دارد شکي نيست. به لطف اينترنت ديگر نيازي نيست موسيقي را تنها به روش سنتي آموخت. افراد براي آموختن، سبک هاي يادگيري مختلفي پيش رو دارند.

  • يادگيري به روش آنلاين بسيار مقرون‌به‌صرفه است

راحتي و انعطاف پذيري که هنرجو و حتي معلم شاهد هستند فرصتي فراهم مي‌کند که افراد بتوانند با مبالغ بسيار کمتر نسبت به آموزش حضوري بياموزند. اگر شما نيز علاقمند به يادگيري يک ساز جديد هستيد اما ‌نمي‌خواهيد مبالغ هنگفتي را بپردازيد قطعا يادگيري آنلاين گزينه‌اي بسيار ارزشمند و جذاب است.

  • با روش آنلاين هيچ‌گونه فشاري براي تطبيق برنامه زندگي وجود ندارد

هنرجويان از اين انعطاف بي‌نظير بهرمند مي‌شوند و متناسب با سبک زندگي خويش سرعت يادگيري را نيز کنترل مي‌کنند.

  • هنرجو مي‌تواند در هر زمان بياموزد

اغلب افراد درحال‌حاضر زندگي شلوغي را پشت سر مي گذارند که ‌نمي‌توانند چندان براي پيگيري علاقه خود و آموختن مفاهيم موسيقي وقت بگذارند. خوشبختانه با روش آنلاين ‌تمامي افراد مي‌توانند در هر زمان از روز يا شب بياموزند و حتي برنامه اي متناسب با زندگي خويش تنظيم کنند.

آموختن آنلاين فرصتي فراهم مي‌کند که مي‌توان در وسط شب دروس جديدي را فرا گرفت و حتي روز هاي آخر هفته را به تمرين پرداخت. هنرجو کنترل کاملي درباره زمان و مکان يادگيري دارد. اين نوع انعطاف پذيري را نبايد دست کم گرفت.

  • افزايش بازدهي به‌همراه دارد

تمامي هنرجويان نمي‌توانند در کلاس هاي حضوري به يک سرعت پيشرفت کنند اما آموزش آنلاين موسيقي فرصت بينظيري فراهم مي‌کند تا افراد متناسب با شرايط خود در اين مسير پيش بروند و تا زماني‌که به خوبي بر مفاهيم چيره نشده اند به سراغ جلسات بعدي نروند. اين هنرجوست که تعيين مي‌کند سريع‌تر يا به آرامي همگام با آموزشات اساتيد پيش برود.

  • تجربه آموزي از محضر اساتيد توانمند فراهم است

گيرايي و خوش نوايي موسيقي اصيل ايراني بي ارتباط با هنر و ذوق نوازندگان توانمند آن نيست. افراد بسياري مايلند از محضر اين اساتيد مفاهيم و تکنيک هاي پايه را بياموزند و قدم در راه مقدس هنرمندي بگذارند اما متاسفانه فرصت آموزش براي اين تعداد هنرجو وجود ندارد اما با سبک آنلاين افراد فارغ از محدوديت هاي جغرافيايي و زماني مي‌توانند نه‌تنها الفبا بياموزند که بر تکنيک ها نيز تسلط يابند.

خنياگر کيست و چکار مي‌کند؟

خنياگر از نخستين آموزشگاه هاي مجازي موسيقي است که فيلم‌هاي آموزشي با کيفيتي را تهيه کرده است تا هنرجويان بتوانند از حضور اساتيد برجسته موسيقي ايران بهرمند شوند و بدون چالش در مسير يادگيري نواختن هنرمندانه تمامي سازها و حتي آواز خواني پيش بروند و مهارت کسب کنند.

اگر مايليد با خدمات و خصوصيات اين مرکز آموزشي بيشتر آشنا شويد توصيه مي‌کنيم حتما ادامه متن را مطالعه بفرماييد.

آموزش مطابق با استاندارد هاي روز دنيا

طراوت و شادابي آموزشي که تمامي هنرجويان حتي افرادي که هيچ‌گونه سابقه آشنايي حتي با الفباي موسيقي ندارند از فيلم‌ها شاهدند مرهون رعايت اصول استاندارد آموزشي است. علاقمندان کافي است به تماشاي فيلم‌هاي آموزشي بنشينند تا از سبک تدريس خاص اساتيد و فن بيان ايشان بهرمند شوند.

همراهي اساتيد برجسته موسيقي ايران

در آموزش تمامي ساز ها از برترين هنرمندان فرهيخته ايران زمين دعوت شده است که رزومه و تجربه متمادي در اين عرصه دارند. هنرجويان مي‌توانند بدون سردرگمي و آشفتگي درک موسيقيايي خود را گسترش دهند و پله به پله پيشرفت کنند.

پکيج آموزش عود مقدماتي

علي پژوهشگر

مجموعه حاضر که با کلام شيوا و نگاه دقيق استاد علي پژوهشگر تهيه شده است کمک مي‌کند افراد طي ۱۸ قسمت که مي‌تواند جايگزين ۳۰ هفته آموزش حضوري باشد مفاهيم و تکنيک هاي پايه عود نوازي را بياموزند و با اعتماد به نفس در اين‌ مسير گام بردارند.

از نکات شاخص اين مجموعه مي‌توان به سبک آموزشي اشاره کرد که مطابق شيوه عود ايراني از قطعات استاد منصور نريمان (پدر عود ايران)، روح الله خالقي، نصر الله زرين پنجه، مرتضي ني داوود، درويش خان، ابوالحسن صبا صورت مي‌گيرد.

علاقمندان به اين ساز خوش نوا همچنين سواد موسيقيايي خود را با وجود تمارين شاخص گسترش مي‌دهند علاوه بر اينکه با قطعات محلي ايراني نيز آشنا مي‌شوند.

آموزش عود متوسطه (متد اختصاصي) - علي پژوهشگر

ادغام هنر و تکنولوژي فرصت بينظيري براي علاقمندان به عود نوازي فراهم کرده است تا از اقيانوس بي‌انتهاي موسيقي بهرمند شوند.

علاقمندان به عود نوازي پس از فراگيري مفاهيم و تکنيک هاي اوليه همگام با آموزشات استاد علي پژوهشگر هنرمند و نوازنده حاذق کشورمان مي‌توانند در ۱۴ قسمت که معادل ۳۰ هفته آموزش حضوري است با اتد ها و قطعاتي از اساتيد موسيقي همچون استاد منصور نريمان، درويش خان و مرتضي ني داوود آشنا شوند.

اجراي دستگاه‌ها و گوشه هاي مختلف توسط استاد به تسلط و پختگي بيشتر هنرجويان کمک مي‌کند، کافي است علاقمندان جلسات را پيگيري کنند.

پکيج آموزش عود پيشرفته

پختگي و تسلط استاد علي پژوهشگر کمک مي‌کند علاقمندان انگيزه و ذوق دو چنداني براي کسب مهارت در عود نوازي داشته باشند. اين مجموعه که در ۱۱ قسمت که معادل ۴۰ هفته آموزش حضوري تهيه شده است، کمک مي‌کند تا افراد محک بهتري از ذوق و توانمندي خويش داشته باشند.

اجرا و تشريح نکات ۱۱ قطعه توسط کلام بي ريا استاد پژوهشگر کمک مي‌کند هنرجو پس از آشنايي با مفاهيم آن‌ها را به خوبي درک کند.

درباره استاد علي پژوهشگر

علي پژوهشگر از هنرمندان جوان موسيقي است که با وجود سن نه چندان زياد تبحر و مهارت بالايي در عود نوازي، آهنگ سازي، تنبک نوازي و نواختن پيانو دارند.

ايشان افتخار شاگردي نزد اساتيد بزرگي همچون منصور نريمان، عباس پژوهشگر، فرهاد فخرالديني، شريف لطفي، حسين علي زاده، کامبيز روشن روان، حسين دهلوي، مصطفي کمال پور، تراب و محمد رضا درويشي را نيز دارند. البته علاقه و استعداد ايشان مسيري را برايشان ترسيم کرد تا از نظر تحصيلات آکادميکي نيز مدرک کارشناسي ارشد نوازندگي را کسب کنند.

برخي فعاليت‌هاي هنري

از شاخص ترين فعاليت‌هاي علي پژوهشگر مي‌توان به سرپرستي گروه موسيقي نريمان و همکاري با ارکستر ملي ايران را اشاره کرد علاوه بر اينکه در گروه هاي موسيقي دالاهو، صبا، مستان و سيمرغ نيز نقشي تأثير گذار داشته‌اند.

اجراي مجموعه ۴۲ قطعه براي عود اثر منصور نريمان را نيز بايد به کارنامه درخشان کاري ايشان افزود.

پکيج آموزش تئوري موسيقي

امير حسين رمضاني در ۲۸ قسمت که مي‌توان آن را معادل ۱۵ هفته آموزش حضوري دانست به‌طور جامع درباره تئوري موسيقي و مباحث اصولي آن به زبان ساده صحبت کرده‌اند. هنرجويان با آشنايي با اين علم و قواعد پايه موسيقي به‌راحتي مي‌توانند در وادي بي‌انتهاي موسيقي موفق ظاهر شوند.

ايشان هيچ‌گونه مطلبي از مباحث پايه همچون خطوط حامل، کليد ها، نت ها و نحوه قرارگيري آن‌ها روي خطوط حامل تا حتي مفاهيم مهم همچون هارموني، ساخت ملودي و ارکستر را از قلم نينداخته اند. فرقي ندارد که هنرجويان قصد دارد به‌عنوان نوازنده اي چيره دست فعاليت کنند يا خوانندگي و آهنگ سازي هدف آنهاست. اين جلسات آموزشي به آن‌ها علم، تخصص و اعتماد به نفسي مي‌دهد که به‌راحتي پيشرفت کنند.

علاوه بر گيرايي کلام و نگاه موشکافانه استاد تقسيم‌بندي فيلم‌هاي آموزشي به بخش‌هاي کوچک کمک مي‌کند تا حتي افرادي که هيچ‌گونه شناختي از موسيقي ندارند نيز بتوانند از اين اقيانوس بي انتها سيراب شوند.

درباره استاد امير حسين رمضاني

امير حسين رمضاني از مفاخر جوان موسيقي ايران زمين هستند که اغلب با آهنگ سازي و نوازندگي ماهرانه پيانو نگاه علاقمندان و طرفداران را جلب مي‌کنند. از اساتيد ايشان مي‌توان شهره قاجار، دلبر حکيم آوا، کمال پور تراب، تقي ضرابي، مسعود ابراهيمي، محمد رضا تفضلي و شاهين فرهت را نام برد.

کسب مدرک دکتري تخصصي در رشته پژوهش هنر گرايش موسيقي مي‌تواند بيانگر سواد موسيقيايي بالاي ايشان باشد.

برخي فعاليت‌هاي هنري

شاگردان بسياري در مقطع متوسطه هنرستان پسران اصول و تکنيک هاي آهنگ سازي، پيانو، هارموني، فرم موسيقي جهان، تاريخ موسيقي و سلفژ را از ايشان آموخته اند. علاوه بر اينکه ايشان سابقه تدريس دروس هارموني، هارموني پراتيک، پيانو، سلفژ و دشيفراژ را در دانشگاه عالي موسيقي نيز دارند.

از ديگر فعاليت‌هاي شاخص ايشان مي‌توان به نقشي که در تعيين و تصويب سر فصل هاي دروس رشته آهنگ سازي هنرستان عالي موسيقي دارند اشاره کرد.

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره