برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

مهلت استخراج نات کوین تمام شد؛ مرحله بعدی چیست؟

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
مهلت استخراج نات کوین تمام شد؛ مرحله بعدی چیست؟

گجت نیوز/ توسعه دهندگان Notcoin در کانال رسمی خود در تلگرام خبر از پایان مهلت استخراج نات کوین دادند. گام بعدی آنها چیست؟
 
بازار ارزهای دیجیتال با پیروی از حرکات صعودی و نزولی بیت کوین در نوسان است و معامله‌گران با احتیاط به خرید و فروش رمزارزها می‌پردازند. در میان بحبوحه اخبار مثبت و منفی دنیای کریپتو، گفتیم که یک هفته تا استخراج نات کوین فاصله داریم و امروز این خبر به حقیقت پیوست.

استخراج نات کوین دیگر ممکن نیست!


کانال رسمی Notcoin با انتشار پستی در تلگرام خبر از پایان مهلت استخراج داد. امروز طبق وعده پیشین، توسعه‌دهندگان این بازی پس از این‌که کاربران وارد صفحه استخراج شدند، با پیغامی بلندبالا مواجه شدند که به منزله پایان استخراج بود. حالا به‌نظر می‌رسد نوبت به عرضه این توکن روی شبکه بلاک چین تون کوین رسیده است. در قسمتی از پست تلگرامی آنها آمده:

هر چیزی آغاز و پایانی دارد و هم‌اینک استخراج نات کوین به پایان راه رسیده است. البته هر پایانی واقعی نیست و باید دید آن‌سوی ماجرا چه خواهد بود.
همچنین در ادامه پیامی که به کاربران نمایش داده شده، پیغام «داده در حال پردازش» را مشاهده می‌کنیم که احتمالا به معنای ضرب و ایجاد توکن نات کوین روی شبکه تون کوین است. اخبار تکمیلی نات کوین را با ما دنبال کنید. آیا به‌اندازه کافی Notcoin استخراج کرده‌اید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره