برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

این گجت جذاب، گوشی شما را تبدیل به یک کنسول بازی قابل حمل می‌کند

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نیوز/ گجت جدید و جذاب ریزر کیشی اولترا – Razer Kishi Ultra قادر است با تبدیل کردن گوشی موبایل شما به یک کنسول بازی تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی با موبایل را در اختیارتان قرار دهد.
 
بازار دستگاه‌های قابل حمل گیمینگ در سال‌های اخیر با پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای روبرو شده و پذیرای محصولات جذاب و شگفت‌انگیزی بوده است. زمانی بود که استیم دک، تنها ستاره آسمان کامپیوترهای جیبی مخصوص بازی به شمار می‌رفت. با این وجود کمپانی‌های دیگری مثل ایسوس، لنوو یا حتی GPD از جمله برندهایی هستند که دستگاه‌های گیمینگ قابل حمل باکیفیت و قابل احترامی را روانه بازار کرده‌اند.

با این وجود، در کنار کنسول‌های گیمینگ دستی بر پایه PC، بازی‌های موبایل نیز پیشرفت‌های خارق‌العاده‌ای را در چند سال اخیر تجربه کرده‌اند. به‌طور مشابه، گجت‌های حوزه گیمینگ موبایل نیز از جمله داغ‌ترین محصولات تکنولوژیک سال‌های اخیر بوده‌اند که طرفداران پر و پا قرصی در سرتاسر دنیا پیدا کرده‌اند. هر دو پلتفرم اندروید و iOS در سال‌های اخیر به نقطه‌ای رسیده‌اند که توان اجرای بازی‌های AAA را پیدا کرده و رسما به یک پلتفرم گیمینگ تبدیل شده‌اند. به‌طور خاص، آیفون‌های اپل توانایی اجرای تعدادی از سنگین‌ترین و پرجزئیات‌ترین بازی‌های کنسول‌های نسل هشتم و نهم مثل Death Stranding یا Resident Evil Village را پیدا کرده‌اند و بازی‌های اندروید نیز به هیچ وجه قابل مقایسه با عناوین سال‌های گذشته نیستند.



با این وجود، سیستم کنترل لمسی پلتفرم‌های iOS و اندروید بزرگترین مشکل آن‌ها به شمار می‌رود که باعث شده تجربه بازی روی گوشی‌ها اندکی ضعیف‌تر از کنسول‌ها باشد. در این شرایط، دسته‌های مخصوص موبایل وارد عمل شده و موفق شده‌اند تجربه‌ای منحصربفرد از اجرای بازی‌ها روی گوشی‌های موبایل ارائه دهند. «ریزر کیشی اولترا» گجت جذاب و جدید ریزر یکی از این محصولات است که قادر است گوشی شما را به یک کنسول بازی پرتابل تبدیل کند. در ادامه با جزئیات این دسته بیشتر آشنا خواهیم شد.

تبدیل گوشی موبایل به کنسول بازی با گجت جدید ریزر
Razer Kishi Mobile در حقیقت یک دسته مخصوص گوشی‌های موبایل است که کیفیت ساخت و عملکرد فنی هم‌تراز با دسته کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس یا نینتندو را ارائه می‌دهد. البته گیمرها می‌توانند با اتصال یک دسته بیسیم به گوشی خود تجربه‌ای جذاب از انجام بازی‌ها را به دست آورند. با این وجود مهم‌ترین حسن ریزر کیشی اولترا آن است که گوشی و دسته را به یک کنسول گیمینگ واحد تبدیل می‌کند!



علاوه بر راحتی استفاده، گجت جدید ریزر همچنین قابلیت‌هایی انحصاری مثل پاسخ‌های ارتعاشی HD و بسیاری ویژگی‌های منحصربفرد و جذاب را برای ارائه بهترین تجربه گیمینگ با گوشی موبایل به کاربران ارائه می‌دهد. از میان این قابلیت‌ها می‌توان به آنالوگ هشت جهته‌ای اشاره کرد که عملکرد بسیار خوبی داشته و می‌تواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت بازی‌ها ایفا کند. همچنین ترکیب این آنالوگ با کلیدهای ABXY دسته ریزر کیشی اولترا سطح جدیدی از پاسخگویی هنگام بازی را ارائه می‌دهد.

بعلاوه، «تریگرهای مبتنی بر اثر هال» هم دیگر ویژگی جذاب دسته‌های ریزر به شمار می‌رود که به خاطر ارائه دقت بسیار بالا به محبوبیت فراوانی رسیده و می‌توان از طریق آن بازی‌های موبایل را به‌سادگی تجربه کرد. همچنین کلیدهای جهت و آنالوگ استیک‌های این گجت نیز همگی عملکردی حرفه‌ای داشته و به حلقه‌های ضد سایش مجهز هستند. ریزر کیشی اولترا همچنین کلیدهای برنامه‌پذیر L4 و R4 را نیز به کاربران ارائه می‌دهد که می‌توان با تخصیص قابلیت‌های خاص به آن‌ها کاربری دسته را به‌طور قابل توجهی ارتقا داد.


علیرغم آن که به کمک گجت جدید ریزر می‌توان گوشی موبایل را به‌سادگی به یک کنسول بازی تبدیل کرد، اما کاربری Razer Kishi Ultra تنها محدود به گوشی‌های موبایل نبوده و می‌توان روی کامپیوتر نیز از آن استفاده کرد!

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره