برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

طراحی، مشخصات و قیمت Nokia 3210 2024 فاش شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
طراحی، مشخصات و قیمت Nokia 3210 2024 فاش شد

ترنجی/ چند روز پیش بود که طراحی Nokia 3210 2024 به بیرون درز کرده؛ هم‌اکنون اما مشخصات و قیمت این فیچرفون هم فاش شده است. این گوشی در اواخر ماه جاری میلادی، پس از رونمایی نوکیا ۲۱۵، نوکیا ۲۲۵ و نوکیا ۲۳۵ به بازار خواهد آمد. نوکیا ۳۲۱۰ جدید ارتقاء های بزرگی نسبت به نسل قبل (که ۲۵ سال از آن می‌گذرد) خواهد داشت.

گوشی ساده Nokia 3210 2024 به تراشه Unisoc مجهز خواهد شد
در ابتدا تنها طراحی نوکیا ۳۲۱۰ جدید و برخورداری آن از مودم LTE، به بیرون درز کرده بود. هم‌اکنون اما Roland Quandt، افشاگر معروف اطلاعات، مشخصات و قیمت Nokia 3210 2024 را به اشتراک گذاشته است. به طور کلی، باید بگوییم که این گوشی ساده، بیشتر سخت‌افزار خود را از نوکیا ۲۲۵ قرض گرفته است. این یک محصول میان‌رده در بین گوشی های ساده‌ای است که چند روز پیش از سوی HMD معرفی شدند.

به سراغ مشخصات می‌رویم. گفته می‌شود که Nokia 3210 2024 دارای یک صفحه نمایش ۲.۴ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل خواهد بود. Quandt ادعا می‌کند که تراشه Unisoc T107 یه عنوان قلب تپنده این دستگاه در نظر گرفته شده است. این همان چیپست به‌کارگرفته‌شده در گوشی های نوکیا ۲۱۵، نوکیا ۲۲۵ و ۲۳۵ است که به تازگی معرفی شده‌اند. انتظار می‌رود که Nokia 3210 جدید دارای حافظه رم ۶۴ مگابایتی باشد و از کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۳۲ گیگابایت) پشتیبانی کند. این فیچرفون از باتری ۱,۴۵۰ میلی‌آمپری بهره‌مند خواهد بود.

گفته می‌شود که نوکیا ۳۲۱۰ جدید دارای یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی است که احتمالا از Nokia 235 قرض گرفته شده است. این دستگاه دارای درگاه USB Type-C بوده و از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت نسخه ۲۰۲۴ نوکیا ۳۲۱۰ حدود ۹۰ یورو است
همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، علاوه بر مشخصات Nokia 3210 2024، قیمت این گوشی ساده نیز به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این فیچرفون با قیمت حدود ۹۰ یورو به فروش برسد. این قیمت، کمی گران‌تر از گوشی های جدید سری Nokia 2 است که به تازگی رونمایی شده‌اند. با وجود آنکه Quandt اشاره‌ای به تاریخ رونمایی نوکیا ۳۲۱۰ جدید نمی‌کند، اما HMD Global تأیید کرده که این دستگاه در ماه جاری میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره گوشی های ساده جدید HMD با برند Nokia چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره