برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

برنامه‌های دولتی در گوگل پلی برچسب ویژه دریافت می‌کنند

منبع
زوميت
بروزرسانی
برنامه‌های دولتی در گوگل پلی برچسب ویژه دریافت می‌کنند

زومیت/ گوگل پلی شروع به نمایش برچسبی جدید برای اپلیکیشن‌های دولتی موجود در پلی استور کرده است.
 
گوگل از برچسب جدید Government در پلی استور رونمایی کرد که به شناسایی اپلیکیشن‌های دولتی در اندروید کمک می‌کند. این برچسب به همراه یک نماد ساختمان، در بخش اصلی اپلیکیشن‌ها، نتایج جست‌وجو و روی صفحه‌ی فهرست اپلیکیشن‌ها نمایش داده می‌شود.

با ضربه‌زدن روی برچسب، توضیح مختصری نمایش داده می‌شود: «گوگل پلی تأیید کرده است که این اپلیکیشن وابسته به یک نهاد دولتی است.»

برچسب مورد بحث در ابتدا روی اپلیکیشن‌های رسمی دولت‌های ایالتی و فدرال در استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، ژاپن، مکزیک، کره‌ی جنوبی، انگلیس و ایالات متحده نمایش داده خواهد شد.


Google

برخی از اپلیکیشن‌های دارای برچسب جدید در آمریکا شامل ناسا، آژانس مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) و سازمان خدمات درآمدهای داخلی آمریکا (IRS2Go) می‌شود. سایر اپلیکیشن‌هایی که این نشان را دریافت می‌کنند شامل اپلیکیشن‌های مرتبط با خدمات عمومی، رأی‌گیری، احراز هویت و ابزارهای پارکینگ هستند.

پلی استور قابلیت جدید را به مدت چند ماه با بیش از ۳٬۰۰۰ اپلیکیشن دولتی که در ابتدا این نشان را دریافت کرده‌اند، آزمایش کرد. گوکل سازمان‌های دولتی را تشویق می‌کند که در هنگام ایجاد حساب توسعه‌‌دهنده، از ایمیل‌های دولتی استفاده کنند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره