برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

این بازی جدید کابوس کالاف دیوتی می‌شود؟

منبع
زوميت
بروزرسانی
این بازی جدید کابوس کالاف دیوتی می‌شود؟

زومیت/ بازی جدید یوبی‌سافت با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد به‌زودی برای علاقه‌مندان به بازی‌های شوتر منتشر می‌شود.
 
یوبی‌سافت بازی شوتر اول‌شخص XDefiant را برای رقابت با بازی‌هایی چون کال آو دیوتی توسعه می‌دهد. پیش‌فصل این بازی در تاریخ ۱ خرداد به‌طور گسترده منتشر خواهد شد.

شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت سان‌فرانسیسکو، XDefiant را در تیر ماه ۱۴۰۰ معرفی کرد و تاکنون با چندین مرحله آزمایش، بازی را مورد ارزیابی قرار داده است. XDefiant یک بازی شوتر رقابتی شامل دو تیم ۶ نفره (6v6) است که توسط توسعه‌دهندگان سابق کال آو دیوتی طراحی شده.

نکته‌ی قابل توجه در مورد XDefiant این است که هر تیم بر اساس مجموعه‌بازی متفاوتی از یوبی‌سافت مانند Ghost Recon و Splinter Cell و The Division و Farcry و Watch Dogs طراحی شده است.

پس از چندین سال آزمایش، یوبی‌سافت وعده داده بود که بازی XDefiant در شهریور ۱۴۰۲ به طور گسترده‌ منتشر شود؛ اما پس از یک جلسه آزمایش عمومی، عرضه‌ی بازی را به تأخیر انداخت.


Ubisoft

یوبی‌سافت قصد داشت بازی XDefiant را در اسفند ۱۴۰۲ عرضه کند اما نتوانست بازی را تا تاریخ مشخص شده آماده‌ی انتشار کند. ظاهراً تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی طی فرایند ساخت دچار مشکلاتی شده بودند که شایعاتی را سر زبان‌ها انداخت. مارک روبین، تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی، برخی از ادعا‌ها را رد کرد.

به‌نظر می‌رسد که یوبی‌سافت پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان، به‌زودی بازی مورد انتظارش را منتشر می‌کند. انتشار بازی با عرضه‌ی پیش‌فصل ۶ هفته‌ای آغاز می‌شود.

پیش‌فصل بازی شامل ۵ حالت بازی، ۱۲ نقشه و ۲۴ تفنگ مختلف است. یوبی‌سافت وعده داده است که ۱۲ عدد تفنگ و ۱۲ نقشه جدید را در طی سال اول انتشار بازی به آن اضافه کنند. بازی در سال اول ۴ فصل خواهد داشت که هر یک ۳ ماه به طول می‌انجامد.

بازی مورد انتظار XDefiant در ساعت ۱۰ صبح ۱ خرداد برای پلی استیشن ۵، کامپیوتر‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. این بازی به‌طور رایگان دردسترس گیمر‌ها قرار خواهد گرفت.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره