برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

گوشی اقتصادی ویوو Y100 4G با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی معرفی شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
گوشی اقتصادی ویوو Y100 4G با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی معرفی شد

ترنجی/ گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید ویوو با نام Y100 4G معرفی شد. این تلفن هوشمند علیرغم برچسب قیمتی اقتصادی، از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در حقیقت نسخه تغییر نام یافته (به علاوه کمی تغییرات) Vivo V30 Lite 4G است که هم‌اکنون برای عرضه در کشور های آسیایی معرفی شده.

گوشی ویوو Y100 4G با تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ و نمایشگر AMOLED رونمایی شد
ویوو Y100 4G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED E4 با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر، حداکثر روشنایی ۱,۸۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را بر عهده دارد. این دستگاه با ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 قابل تهیه خواهد بود.


باتری ویوو Y100 4G در نیم ساعت ۸۰ درصد شارژ می‌شود

دوربین اصلی Vivo Y100 4G از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار بوده و دوربین تشخیص عمق نیز وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. برای دوربین سلفی، از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است.

این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد و از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش نیز برخوردار است. از دیگر ویژگی های Vivo Y100 4G می‌توان به 4G VoLTE، وای فای، بلوتوث ۵.۰، GPS، درگاه USB Type-C، اسلات کارت حافظه microSD و سنسور flicker اشاره کرد. این گوشی از اسپیکر های استریو و استاندارد IP54 نیز برخوردار است.

قیمت Vivo Y100 4G
همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، ویوو Y100 4G در رنگ های مشکی و سبز قابل تهیه خواهد بود. نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این گوشی با قیمت ۲۵۰ دلار به دست کاربران خواهد رسید.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی جدید ویوو چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره