برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

افشای اطلاعات جدید درباره گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 15

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
افشای اطلاعات جدید درباره گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 15

شهر سخت افزار/ چند ماه پس از عرضه گوشی‌های سری شیائومی 14 به بازار اولین اطلاعات درباره گوشی‌های پرچمدار شیائومی 15 به بیرون درز کرده است. به نظر می‌آید نسل بعدی دستگاه‌های شیائومی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز بوده و قرار است در ماه اکتبر (آبان) روانه بازار شوند.

شیائومی ۱۵ احتمالاً اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه پرچمدار در ماه اکتبر (آبان) رونمایی می‌شود که با زمان معرفی تراشه‌ پرچمدار جدید کوالکام منطبق است. این درحالی است که برخی مدعی همکاری نزدیک شیائومی و کوالکام برای دستیابی به بهترین تعادل بین عملکرد و کارایی برای این تراشه جدید هستند.

سال گذشته نیز گوشی شیائومی ۱۴ اولین دستگاهی بود که با تراشه‌ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد و انتظار می‌رود این روند امسال هم تکرار شود. تاکنون بنچمارک‌های مختلفی از پردازنده‌ی پرچمدار جدید کوالکام فاش‌ شده است.

جزئیات بیشتر درباره گوشی شیائومی 15
احتمالاً اسنپدراگون ۸ نسل ۴ از دو هسته‌ قدرتمند با فرکانس ۳.۶ تا ۴ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ کم‌مصرف بهره می‌برد. بنچمارک‌های این تراشه در گیک‌بنچ ۶ امتیاز ۲۷۰۰ در بخش تک‌ هسته‌ای و امتیاز ۱۰0۰۰ در بخش چند هسته‌ای را نشان می‌دهد.

پس از شیائومی، شرکت‌های وان‌پلاس (OnePlus) و IQOO قرار است محصولات پرچمدار مجهز به SoC جدید اسنپدراگون 8 نسل 4 را در سال 2025 معرفی کنند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط gsmarena سری آتی شیائومی 15 از اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر بهره می‌برد. کل سری 15 احتمالاً شامل Xiaomi 15 و 15 Pro و 15 Ultra می‌شود.

گفته می‌شود گوشی شیائومی ۱5 از صفحه‌نمایش ۶.۳۶ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح 1.5K بهره خواهد برد. همچنین اطلاعات قبلی نشان می‌دهند که تولید انبوه شیائومی ۱۵ ممکن است در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) آغاز شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره