برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اپل درحال بررسی همکاری احتمالی با استارتاپ خودروسازی Rivian است

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
اپل درحال بررسی همکاری احتمالی با استارتاپ خودروسازی Rivian است

دیجیاتو/ اپل ظاهراً در حال ارزیابی امکان همکاری با یک استارتاپ در حوزه خودروهای برقی در ایالات متحده است.

اپل ممکن است وارد همکاری با یک استارتاپ در حوزه خودرو برقی شود. این شرکت ظاهراً در حال ارزیابی امکان همکاری با یک استارتاپ در حوزه خودروهای برقی در ایالات متحده است و به‌نظر می‌رسد که Rivian یکی از نامزد‌های بسیار محتمل برای این همکاری باشد.

اوایل سال جاری میلادی، اپل پروژه خودروی الکتریکی تایتان را لغو کرد، اما گزارش جدیدی می‌گوید که جاه‌طلبی‌های اپل ظاهراً برای این پروژه تمام نشده است.

در گزارش جدید به این موضوع اشاره شده است که گمان‌زنی‌هایی در زنجیره تأمین مطرح شده است که می‌گوید اپل در حال بررسی همکاری با یک استارتاپ در حوزه خودروهای الکتریکی است.

یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید اپل ممکن است بعد از 10 سال تحقیق در مورد خودروهای برقی و خودروهای خودران، حالا به‌جای ساخت خودروی خود، با شرکت دیگری همکاری کند.

اپل ممکن است وارد همکاری با یک استارتاپ در حوزه خودرو برقی شود

در حالی که مشخص نیست که چنین همکاری، چه شکلی می‌تواند داشته باشد، اما گزارش جدید نشان می‌دهد یکی از نامزدهای احتمالی Rivian باشد. جزئیات بیشتری در مورد این موضوع هنوز ارائه نشده است. مشخص نیست که همکاری اپل و Rivian چگونه خواهد بود. حتی مشخص نیست که آیا Rivian به چنین همکاری علاقه‌مند است یا خیر. با این حال، حداقل براساس اطلاعات فاش شده ازطریق منابع مربوط به زنجیره تأمین، اپل ظاهراً در حال بررسی چنین موضوعی است.

باید دید درنهایت اپل برای خودروی برقی خود چه تصمیمی می‌گیرد و این موضوع به کجا ختم خواهد شد. همانطور که گفته شده اطلاعاتی زیادی در مورد این موضوع در دست نیست و به‌نظر می‌رسد که صرفاً براساس گمان‌زنی‌ها در میان تأمین کنندگان اپل چنین موضوعی مطرح شده است. در نتیجه باید منتظر انتشار خبرهای بیشتری در این زمینه بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره