نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

سنگ تمام شیائومی برای گوشی 15 اولترا؛ سنسور دوربین بزرگتر از یک اینچ!

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
سنگ تمام شیائومی برای گوشی 15 اولترا؛ سنسور دوربین بزرگتر از یک اینچ!

شهر سخت افزار/ بر اساس اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد شیائومی پرچمدار بعدی خود، گوشی شیائومی 15 اولترا را با سنسور دوربین بزرگتر از یک اینچ معرفی کند. ادامه جزییات این خبر را در شهرسخت‌افزار بخوانید.

شیائومی در ماه فوریه سال جاری گوشی پرچمدار خود یعنی شیائومی 14 اولترا را معرفی کرد و اکنون قرار است در همین ماه سال 2025 نیز پرچمدار بعدی خود با نام Xiaomi 15 Ultra را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 معرفی کند.اکنون افشاگر معروفی در شبکه اجتماعی Weibo با نام Digital Chat Station ادعا کرده این گوشی قرار است با سنسور دوربین بزرگتر از یک اینچ، ماژول دوربین گرد بزرگتر و جای‌گیری لنزهای متفاوت نسبت به قبل عرضه شود که در آن، دو لنز تله‌فتو و یک لنز پریسکوپی بزرگ به چشم می‌آید. همچنین سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی این دوربین قرار است از نسخه به کار رفته در شیائومی 14 اولترا بزرگتر باشد که نشان از افزایش اندازه یا دیافراگم بزرگتر است.



همانطور که می‌دانید گوشی شیائومی 14 اولترا از سنسور 50 مگاپیکسلی سونی LYT-900 استفاده می‌کند که اکنون در صورت صحت ادعای این افشاگر، با افزایش اندازه سنسور در نسخه 15 اولترا، شاهد بهبود قابل توجه در عملکرد دوربین خواهیم بود.

متاسفانه این افشاگر در مورد سایر مشخصات این گوشی صحبتی نکرده، اما سایر اطلاعات لو رفته به استفاده از نمایشگر با لبه منحنی در چهار طرف به همراه رزولوشن 2K، سنسور اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، سیستم عامل HyperOS 2.0 بر پایه اندروید 15، یک سنسور 200 مگاپیکسلی HP9 سامسونگ با قابلیت زوم اپتیکال 4 برابری، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4، حافظه رم 24 گیگابایتی، باتری 6200 میلی‌آمپرساعتی و استفاده از چرم، فایبرگلس و سرامیک در بدنه اشاره کرده‌اند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره