برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

مفاتیح‌الجنان برای اندروید

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
آخرين خبر/ براي امروز، نگارش دوم نرم‌افزار مفاتيح‌الجنان را براي شما در نظر گرفته‌ايم. نرم‌افزاري که براي گوشي‌هاي اندرويدي و همچنين گوشي‌هايي با سيستم‌عامل جاوا توسط مؤسسه فرهنگي «مبين موبايل» ارائه شده است و جدا از مسائل محتوايي، به لحاظ فني و نگارشي نيز داراي نکات مثبت و قابل توجهي است. اولين و مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين برنامه، حجم سبک آن (حدود 4.5 مگابايت) است که سبب کارکرد روان و به دور از توقف‌هاي لحظه‌اي در آن شده است. اما از سوي ديگر توسعه‌دهندگان اين برنامه کوشيده‌اند تا با بهره‌گيري درست از عناصر گرافيکي و رنگ‌هاي چشم‌نواز، برنامه‌ي توليدي خود را به ابزاري راحت از لحاظ استفاده تبديل کنند.
در فهرست اين نرم‌افزار مي‌توانيم يکي از گزينه‌هاي موجود را انتخاب کنيم که به شرح زير است: *سوره‌هايي از قرآن؛ *فهرست منتخب؛ *ادعيه؛ *اعمال؛ *زيارات؛ *ملحقات؛ *حاشيه مفاتيح؛ *جست‌وجو: اين منو به شما اجازه‌ي جست‌وجو در فهرست، متن عربي و متن فارسي را مي‌دهد، ضمن اين که مي‌توانيد در داخل هر يک از سوره‌ها و ادعيه نيز به صورت جداگانه به منوي جست‌وجو دسترسي داشته باشيد.
از ديگر ويژگي‌هاي اين برنامه مي‌توان به امکان دانلود فايل صوتي متون به صورت مستقيم از اينترنت، امکان بزرگ و کوچک کردن خط نوشتاري، امکان انتخاب گزينه‌ي نمايش و عدم نمايش ترجمه فارسي متون و... اشاره کرد. تمامي حقوق اين نرم افزار براي پديد آورنده اثر محفوظ است، ضمناً وبسايت موبايل رضوي در خصوص محتواي اين اثر هيچ مسئوليتي ندارد. نسخه اندرويد مورد نياز: 2.3.5 به بالا منبع معرفي: پايگاه موبايل رضوي حجم برنامه: 4.5 مگابايت شما مي توانيد اين برنامه را از سرور اختصاصي بازار اپ دريافت کنيد: لينک دانلود مستقيم