برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تماشا کنید/ بررسی ویدیویی بازی MIRROR’S EDGE CATALYST

منبع
زومجي
بروزرسانی
تماشا کنید/ بررسی ویدیویی بازی MIRROR’S EDGE CATALYST
زومجي/ بازي Mirror’s Edge Catalyst هشت سال بعد از عرضه‌ي قسمت اول آن منتشر شد و با اين که طرفداران آن اميد زيادي به بازگشت «فيت» داشتند، نسخه‌ي جديد بازي را نمي‌توان پيشرفت بزرگي به شمار آورد. 
مشخصات بازي پلتفرم پلي‌استيشن 4 (پلتفرم تست شده)، ايکس‌باکس وان، رايانه‌هاي شخصي ناشر الکترونيک آرتز (Electronic Arts) سازنده دايس (Dice) تاريخ انتشار ۱۸ خرداد (۷ ژوئن) سبک اکشن ماجراجويي اول شخص
عنوان Mirror’s Edge از آن دسته بازي‌هايي بود که بازخوردهاي ضد و نقيضي دريافت کرد و با وجود اينکه ايده‌ي پارکور اول شخص و گيم‌پلي نوآورانه‌ي آن تحسين منتقدين و طرفداران بازي را به همراه داشت، مشکلاتي هم از لحاظ فني در بازي ديده مي‌شد که آن را از تبديل شدن به يکي از نام‌هاي ماندگار اکشن ماجراجويي ناکام گذاشت. اعلام خبر ساخت قسمت جديد اين بازي براي کنسول‌هاي نسل هشتم، خبر بسيار شيريني براي طرفداران سرسخت بازي بود. استوديوي دايس (ِDice) تصميم به بازگرداندن فيت و «شهر شيشه‌اي» گرفته بود و اين بار، همه اميدوار بوديم که با يک بازي بي‌نقص طرف باشيم.
اما نتيجه آن چيزي نبود که انتظار داشتيم و کاتاليست، غير از جهان‌باز شدن تغيير چنداني نسبت به نسخه‌ي قبلي خود نکرده است. شايد سازنده‌ها بيشتر وقت خود را روي ساخت Star Wars Battlefront و بتلفيلد 1 گذاشته بودند و Mirror’s Edge Catalyst به يک پروژه‌ي جانبي براي آن‌ها تبديل شد. در هر صورت به هيچ وجه با يک بازي ضعيف و بي‌ارزش طرف نيستيم و پارکور هميشه هيجان‌انگيز خواهد بود، اما الکترونيک آرتز مي‌توانست اثري باکيفيت‌تر و خوش‌ساخت‌تر روانه‌ي بازار کند. براي آگاهي از تمام جنبه‌هاي بازي، بررسي ويديويي Mirror’s Edge Catalyst را از دست ندهيد. دانلود با رزولوشن SD360p | دانلود با رزولوشن HD720p مطالب جذاب، داغ و آموزشي فناوري اطلاعات در کانال تلگرامي «آي تي»