برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مینی کیبورد بی‌سیم شیائومی معرفی شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
مینی کیبورد بی‌سیم شیائومی معرفی شد
گجت نيوز/ ميني کيبورد بي سيم شيائومي MIIIW Air 85 با طراحي ارگونوميک معرفي شد تازه‌ترين ميني کيبورد بي سيم شيائومي با نام کامل MIIIW Air 85 Bluetooth Dual-mode داراي ۸۵ کليد و طراحي و زيبايي است. اين ميني کيبورد بيسيم شيائومي به جاي پايه مسطح، شيب ۸ درجه‌اي از پشت دارد که عمل تايپ کردن را تسهيل و تا حدي از خستگي انگشت‌ها، جلوگيري مي‌کند. داشتن کليدهاي دايره‌شکل و گوشه‌هاي گرده شده هم زيبايي دو چنداني به گجت داده‌اند. حروف روي کليدها نيز با استفاده از فناروي ليزري حک شده‌اند؛ چيزي که باعث مي‌شود خوش‌نقش و برجسته‌تر به نظر برسند.
همان‌طور که از نامش پيداست، اين ميني کيبورد از اتصال دو حالته پشتيباني مي‌کند؛ يعني نه تنها از طريق بلوتوث، بلکه با رسيور وايرلس USB هم مي‌توانيد آن را به دستگاه خود متصل کنيد. براي تغيير حالت اتصال، دکمه‌هاي اختصاصي هم روي کيبورد وجود دارد.
از ديگر ويژگي‌هاي MIIIW Air 85 بايد به پشتيباني از ويندوز، اندرويد، iOS و MacOS اشاره کنيم. حتي براي تغيير سيستم عامل هم دکمه‌‌اي اختصاصي تعبيه شده است. کمپاني MIIIW به عنوان زيرمجموعه شيائومي، اين ميني کيبورد بي سيم را در دو رنگ مشکي و صورتي توليد کرده و با قيمت ۱۵۹ يوان در معرض فروش قرار داده است.
در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره