برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازی Psychonauts 2 تاخیر خورد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
بازی Psychonauts 2 تاخیر خورد

گيم فا/ به نظر مي‌رسد بازي Psychonauts 2 تا سال ۲۰۲۱ تاخير خورده است.

در جريان رويداد نمايش بازي‌هاي اکس‌باکس تاريخ انتشار اين اثر ذکر نشد و پس از آن اطلاعاتي در اين مورد به انتشار رسيد. تريلر جديد Pyschonauts 2 منتشر شده و در قسمت توضيحات تاريخ عرضه سال ۲۰۲۱ اعلام شده است. يک پست در وبسايت اکس‌باکس نيز چنين بيانيه‌اي را تاييد مي‌کند و خبر از تاخير در عرضه‌ي اين عنوان را مي‌دهد اما رئيس استوديوي دابل‌فاين در اختتاميه‌ي رويداد ديشب توضيحاتي ارائه نداد و از تاريخ عرضه صحبتي نکرد اگرچه توضيح داد که اين استوديو بخش‌هاي مختلف پروسه‌ي ساخت را به اتمام رسانده اما بازي همچنان تکميل نشده است.

Psychonauts 2 براي اولين بار در سال ۲۰۱۵ رونمايي و تاريخ عرضه‌ي ابتدايي سال ۲۰۱۹ اعلام شد اما تاخيرهاي متعدد گريبان‌ اين اثر را گرفت و حالا تاريخ انتشار به سال آينده موکول شده است. در قسمت توضيحات آمده است: در حال حاضر بازي براي عرضه در سال آينده برنامه‌ريزي شده است. ما مي‌دانيم صبر کردن بيشتر براي بازي‌بازان نااميد کننده است اما مي‌دانيم که شما شگفت‌اتگيز هستيد و به بهترين شکل ممکن از ما حمايت مي‌کنيد. ما مي‌خواهيم بازي در بهترين حالت ممکن قرار داشته باشد. بنابراين اميدواريم که شما ما را درک کنيد.

در ماه گذشته آقاي تيم شيفر (Tim Schafer) عنوان داشت که به مانند استوديو‌هاي توسعه‌دهنده‌ي ديگر مانند inXile ، شرکت دابل فاين پروداکنشز نيز به لطف قرار گرفتن در چرخه‌ي حمايتي شرکت مايکروسافت قادر خواهد بود تا مقياس بازي در حال توسعه‌ي خود را بسيار گسترده کند و بخش‌هاي بيشتري براي آن در نظر بگيرد چرا که ديگر آن‌ها به مانند گذشته مجبور نخواهند بود به علت کاهش بودجه و محدوديت مالي بخش‌هاي زيادي از طرح اوليه‌ي ساخت يک بازي به مانند Psychonauts 2 را حذف نمايند.

وي افزود که به طور مثال مبارزه با باس‌فايت‌هاي گوناگون به علت محدوديت مالي از بازي Psychonauts حذف شده بودند اما آن‌ها اکنون قادر خواهند بود بدون هيچ مشکل و مانع خاصي اين بخش مهيج و جذاب را به بازي جديد خود اضافه نمايند.

عنوان Psychonauts 2 در سال ۲۰۲۰ برروي کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴، اکس‌باکس وان و رايانه‌هاي شخصي منتشر خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره