برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ایموجی‌ها به کیبورد بی‌سیم جدید مایکروسافت می‌آیند

منبع
زوميت
بروزرسانی
ایموجی‌ها به کیبورد بی‌سیم جدید مایکروسافت می‌آیند

زوميت/ تصاويري رندرشده از کيبورد بي‌سيم جديد مايکروسافت فاش شده است که اطلاعات جالبي از محصول معرفي‌نشده‌ي ردموندي‌ها مانند وجود کليد ايموجي را در اختيارمان قرار مي‌دهد.
   
استفاده از ايموجي در پيام‌هاي ارسالي به امري عادي تبديل شده است و نه‌تنها در پيام‌ها، بلکه در پست‌هاي مختلفي که روزانه در شبکه‌هاي مجازي مشاهده مي‌کنيم نيز ايموجي‌هاي مختلف به کار گرفته مي‌شود. درواقع ايموجي‌ها که براي بيان احساسات کاربر طراحي شده بودند درحال‌حاضر به بخش مهمي از انتشار پست‌ها، پيام‌ها و حتي نظرات کاربران نسبت به پست‌هاي ديگران تبديل شده‌اند.

شايد همين امر نيز سبب شده تا ردموندي‌ها تدابير ويژه‌اي براي استفاده از ايموجي در نظر بگيرند. درواقع تصاويري از کيبورد بي‌سيم معرفي‌نشده‌ي ردموندي‌ها در فضاي مجازي فاش شده است که شايد بتوان مهم‌ترين نکته در تصاوير را برخورداري کيبورد از دکمه‌اي اختصاصي براي ايموجي‌ها عنوان کرد.

دکمه مدنظر به کاربران کمک مي‌کند تا دسترسي سريع‌تري به منوي ايموجي‌ها داشته باشند و ايموجي مد نظر خود را انتخاب کنند. از ديگر ويژگي‌هايي که در صفحه‌کليد جديد ردموندي‌ها مي‌توان مشاهده کرد، بخش جداگانه نامبرپد است. کاربر مي‌تواند در صورت لزوم، نامبرپد را درکنار کيبورد قرار دهد يا از آن استفاده نکند.

از ويژگي‌هاي ديگر کيبورد جديد مايکروسافت، امکان استفاده از آن در سه دستگاه مختلف به‌صورت هم‌زمان است. کاربر مي‌تواند بين دستگاه‌هاي تعريف‌شده به کيبورد، سوئيچ کند و نيازي به اتصال کيبورد مجزا به دستگاه‌هاي مختلف نداشته باشد.

دکمه‌ي مخصوص ايموجي‌ها درکنار دکمه‌ي Alt قرار گرفته است.

متاسفانه هنوز عملکرد دکمه‌ي مشخص‌شده در تصوير بالا هنوز توسط ردموندي‌ها عنوان نشده است. بااين‌حال، باتوجه‌به طراحي تصوير حک‌شده روي دکمه دور از ذهن نيست که براي دسترسي سريع به ايموجي‌ها طراحي شده باشد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره