برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ال جی W11 با مدیاتک Helio P22 لو رفت

منبع
ترنجي
بروزرسانی
ال جی W11 با مدیاتک Helio P22 لو رفت

ترنجي/ ال جي در حال کار بر روي گوشي هوشمند جديدي است که به LG W11 معروف است، دستگاهي اقتصادي محور از سري W شرکت. اين دستگاه همراه با ليست پشتيباني Google Play در ليست کنسول Google Play مشاهده شده است که برخي از مشخصات اصلي آن را نشان مي دهد. در اين ليست ال جي W11 با مدياتک Helio P22 لو رفت.



ال جي W11
 

اين ليست نشان مي دهد که اين تلفن هوشمند با شماره مدل LM-K310IM ارائه خواهد شد. همين شماره مدل قبلاً در وب سايت صدور گواهينامه FCC ظاهر شده بود. در آن زمان، حدس زده مي شد ال جي K31s باشد. اين گواهينامه نشان داد که دستگاه LG با ويژگي هايي مانند تنظيم دوربين دوگانه ، باتري 3900 ميلي آمپر ساعت و موارد ديگر همراه است. بياييد نگاهي دقيق تر به ليست کنسول Google Play براي تلفن هوشمند آينده LG W11 بيندازيم.


LG W11 در ليست کنسول Play ظاهر شده و برخي از جزئيات اصلي را فاش مي کند. اين تلفن با شماره مدل Neo11LM همراه خواهد بود، در حالي که ليست پشتيباني پشتيباني Play نشان مي دهد که با شماره مدل LM-K310IM ارائه خواهد شد. اين ليست همچنين رندري از گوشي هوشمند آينده را نشان مي دهد، نشان مي دهد که LG W11 از يک بريدگي قطره طور در جلو برخوردار است. در لبه سمت راست ممکن است دکمه روشن / خاموش و کنترل ميزان صدا وجود داشته باشد ، در حالي که ممکن است در سمت چپ يک کليد دستيار Google اختصاص داده شود.

ليست LG W11 در Google Play Console نشان مي دهد که صفحه اصلي آن از چيپست Helio P22 پشتيباني مي شود. از نظر گرافيکي ، تلفن GPU PowerVR GE8320 با سرعت 650 مگاهرتز را تجهيز مي کند. وضوح صفحه نمايش در 720 در 1600 پيکسل با تراکم پيکسلي 280PPI ثابت است. به نظر مي رسد که اين ليست نشان مي دهد اين گوشي با اندرويد ۱۰ کار مي کند و از ۳ گيگابايت رم بهره مي برد.

اين تلفن هوشمند در ليست پشتيباني Play نيز ظاهر شد که نشان مي دهد اين تلفن ممکن است با شماره مدل LM-K310IM ارائه شود. تلفن هوشمند ال جي با همان شماره مدل قبلاً در وب سايت FCC ظاهر شده بود که حدس مي زد LG K31s باشد. مشخص شد که اين تلفن در واقع LG W11 است و نه LG K31s.



گواهينامه FCC نشان مي دهد که تلفن هوشمند با تنظيم دوربين دوگانه در صفحه پشتي واقع در گوشه بالا سمت چپ ارائه مي شود. اين گوشي با چيپست MediaTek Helio P22 همراه با 3 گيگابايت رم و 32 گيگابايت حافظه داخلي مجهز خواهد شد. در اين ليست همچنين ذکر شده بود که اين تلفن ممکن است با باتري 3900 ميلي آمپر ساعت عرضه شود. اين گوشي داراي جک صوتي 3.5 ميلي متري به همراه درگاه ميکرو USB (متاسفانه) است.

نظر شما چيست؟ منتظر گوشي اقتصادي جديد ال جي هستيد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره