برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۱۰ وب‌سایت بی‌مصرف برای تلف کردن وقت شما! - قسمت سوم

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
۱۰ وب‌سایت بی‌مصرف برای تلف کردن وقت شما! - قسمت سوم

باشگاه خبرنگاران/ در فضاي مجازي وب سايت هايي وجود دارند تا کاربران بتوانند در صورت تمايل وقت خود را در آن ها تلف کنند. با ما همراه باشيد.

1. تماشاي سگ بامزه در Sanger

کاربراني که تمايل دارند ويدئويي از ليس زدن شيشه توسط يک سگ را مشاهده کنند مي‌توانند به سايت Sanger مراجعه کنند. اين سايت ويدئويي از يک سگ کوچک بامزه را در حالت تکرار شونده قرار داده و افراد مي‌توانند ساعت‌ها در اين وب‌سايت به تماشاي سگ مورد نظر بنشينند.

۷. تماشاي سگ بامزه در Sanger

2. تخليه خشم در سايت Eel Slap

اين امکان وجود دارد که برخي اوقات کاربران خشم بسياري احساس مي‌کنند و تمايل دارند آن را جايي تخليه کنند. اينترنت براي چنين مواقعي نيز راه چاره دارد. کاربران با مراجعه به سايت Eel Slap مي‌توانند به صورت پياپي به يک فرد چک بزنند و به اين صورت کمي حال خود را عوض کنند.

۸. تخليه خشم در سايت Eel Slap

3. گسترش خلاقيت با وب‌سايت Flame Painter

هنر طراحي و نقاشي همواره براي انسان‌ها آرامش‌بخش بوده و باعث بهبود حال روحي افراد شده است. اکنون نيز کاربران مي‌توانند با مراجعه به Flame Painter طراحي جالب به شکل شعله‌هاي معلق آتش داشته باشند. اين سايت يکي از آرامش‌بخش‌ترين موارد براي اتلاف وقت به حساب مي‌آيد.

۹. گسترش خلاقيت با وب‌سايت Flame Painter

4. پيدا کردن بي‌فايده‌ترين وب‌سايت‌ها با The Useless Web

کاربران با مراجعه به سايت The Useless Web به بي‌فايده‌ترين صفحات وب در جهان ارجاع داده مي‌شوند و به اين نحو مي‌توانند زمان خود را به راحتي تلف کنند.

۱۰ . پيدا کردن بي‌فايده‌ترين وب‌سايت‌ها با The Useless Web

شما مي‌توانيد قسمت‌هاي اول و دوم اين گزارش را در اينجا و اينجا مشاهده کنيد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره