برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته سوم مهر

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
 ۱۰ گوشی پرطرفدار هفته سوم مهر

باشگاه خبرنگاران/ هفته گذشته شيائومي و گوگل با معرفي گوشي‌هاي جديد خود توانستد بر بازار غلبه کرده و توجه همه را به خود جلب کنند، اما اين هفته ديگر نتوانستند در همان جايگاه بمانند و از سه رتبه برتر خارج شدند.

برعکس اين دو شرکت، شرکت سامسونگ توانست با سر و صداي زياد محصول جديد خود با نام Galaxy F41 را رونمايي کند که توانست در صدر جدول محبوب‌ترين گوشي‌هاي اين هفته قرار بگيرد. آيفون ۱۲ پرو مکس هفته گذشته پيش از عرضه خود، در جمع ۱۰ گوشي برتر هفته قرار گرفت و رتبه ۴ را داشت؛ اين تلفن همراه در اين هفته توانست به رتبه دوم صعود کند و مي‌توانيم اين اطمينان را بدهيم که با توجه به محبوبيت بالاي خود، هفته بعد مي‌تواند در صدر جدول محبوب‌ترين گوشي‌هاي هفته قرار بگيرد. اين گوشي هفته آينده براي اولين بار به طور رسمي عرضه مي‌شود.

يکي ديگر از محصولات سامسونگ، Galaxy S20 FE، که هفته گذشته در رده هفتم قرار داشت به رده سوم صعود کرد و حتي صدرنشين هفته قبلي Google Pixel 5 را پشت سر گذاشت و اين گوشي را به رده چهارم فرستاد.

شيائومي Mi 10T و Mi 10T Lite، به اندازه کافي درجدول محبو‌بترين گوشي‌هاي قرار گرفتند و وقت خارج شدنشان از جدول بود. اين دو محصول حتي هفته گذشته در رده‌هاي دوم و سوم قرار داشتند، اما اکنون به طور کامل جايگاه خود را ازدست داده‌اند. به جاي آن‌ها دو محصول ديگر شيائومي در رده‌هاي ۵ و ۶ قرار گرفتند. شيائومي Mi 10T Pro 5G که به تازگي معرفي شده است در رده ۵ قرار گرفت و شيائومي Redmi Note 9 Pro که هفته گذشته در رده ۱۰ قرار داشت به رتبه ۶ صعود کرد. گوشي Galaxy M51 نيز که هفته قبل در رده نهم بود توانست با دو پله صعود به رده ۷ برسد.

شيائومي Poco X3 NFC که هفته قبل رتبه هشت را در اختيار داشت توانست جايگاه خود را حفظ کند. رتبه‌هاي ۹ و ۱۰ اين رده‌بندي مربوط به دو محصول جديد است. محصول جديد سامسونگ، Galaxy A51 توانست به رتبه ۹ برسد و خود را در جدول ۱۰ گوشي برتر جاي بدهد. رتبه آخر مربوط به محصول شيائومي Redmi Note 9 است.

معرفي ۱۰ گوشي برتر اين هفته (۲۱ مهر)

معرفي ۱۰ گوشي برتر اين هفته (۲۱ مهر)

معرفي ۱۰ گوشي برتر اين هفته (۲۱ مهر)

انتهاي پيام/

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره