برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

مقایسه آیفون ۱۲ با رقبای اندرویدی هم‌رده

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ اپل ديشب در مراسم خود از گوشي‌هاي سري آيفون ۱۲ رونمايي کرد که بايد در بازار با محصولات اندرويدي زيادي رقابت کنند. در اين مطلب قصد داريم ارزان‌ترين مدل‌هاي اين سري را با چندين رقيب اندرويدي مقايسه کنيم.

همانطور که انتظار داشتيم، اپل ديشب ۴ گوشي از سري آيفون ۱۲ شامل آيفون ۱۲ و ۱۲ ميني به همراه نسخه‌هاي پرو آن‌ها را معرفي کرد. در گذشته نسخه‌هاي پرو اين محصولات را با پرچمداران اندرويدي بازار مقايسه کرده‌ايم و حالا مي‌خواهيم نسخه‌هاي ارزان‌قيمت آن‌ها را با رقباي اندرويدي مقايسه کنيم.

آيفون ۱۲ و ۱۲ ميني به ترتيب در نسخه پايه قيمتي برابر ۶۹۹ و ۷۹۹ دلار دارند که انتخاب مناسبي براي علاقه‌مندان به اکوسيستم اپل محسوب مي‌شوند، با اين حال در برابر رقباي اندرويدي هم قيمت چه عملکردي از خود نشان مي‌دهند؟

يکي از رقباي اصلي اين محصولات، جديدترين عضو خانواده گلکسي S20 يعني گلکسي S20 FE است که با قيمت پايه ۶۹۹ دلار به فروش مي‌رسد. در حالي که گوشي‌هاي آيفون ۱۲ و ۱۲ ميني به ترتيب نمايشگر ۶.۱ و ۵.۴ اينچي دارند، رقيب کره‌اي آن‌ها از صفحه نمايش ۶.۵ اينچي بهره مي‌برد که همين موضوع باعث شده نسبت به نمايندگان اپل تراکم پيکسلي کمتري داشته باشد.

گوشي‌هاي اپل دوربين اصلي دوگانه دارند، در حالي گلکسي S20 FE به دوربين اصلي سه گانه مجهز شده است. يکي ديگر از تفاوت‌ها ميان اين محصولات مربوط به وزن بالاتر نماينده سامسونگ نسبت به دو گوشي اپل و استفاده از سيستم فيس آيدي در گوشي‌هاي سري آيفون ۱۲ مي‌شود.

از رقيبان ديگر اين محصولات مي‌توان به وان پلاس ۸ و مي ۱۰ اولترا اشاره کرد که هردوي آن‌ها نمايشگر بزرگتري دارند و به چيپست اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز شده‌اند. نماينده شيائومي داراي دوربين اصلي چهارگانه است و وان پلاس ۸ از دوربين اصلي سه گانه بهره مي‌برد. در ادامه مقايسه مشخصات اين ۵ گوشي هوشمند را مشاهده مي‌کنيد:

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره