برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازی Pac-Man: Mega Tunnel Battle برای استیدیا معرفی شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گيم فا/ استوديوي بنداي نامکو (Bandai Namco) امروز به معرفي بازي Pac-Man: Mega Tunnel Battle پرداخت و تريلري هم از آن در دسترس قرار داد. ضمنا تاريخ دقيق عرضه‌ي آن نيز مشخص شده است که در ادامه مي‌توانيد شاهد جزئيات مربوط به آن باشيد.

Pac-Man از پرطرفدارترين و دوست داشتني‌ترين شخصيت‌هاي دنياي بازي به حساب مي‌آيد و بازي‌بازان قديمي زيادي با آن خاطره دارند. جالب است بدانيد که هنوز هم نسخه‌هاي متنوعي از اين کاراکتر زرد رنگ توسعه مي‌يابد که يکي از آن‌ها را بايد Pac-Man: Mega Tunnel Battle به حساب آورد. در اين بازي آنلاين و چند نفره، بايد در محيطي شامل ۶۴ بازي‌باز قرار بگيريد. هر شخصي که بتواند ديرتر از ديگران بازي را واگذار کند، پيروز شده و امتيازات خوبي را هم دريافت خواهد کرد. از ايين امتيازات مي‌توانيد به منظور افزايش مهارت‌ها و يا شخصي‌سازي کاراکترتان استفاده کنيد. گفتني است که شرکت بنداي نامکو وظيفه‌ي نشر اين نسخه را به عهده خواهد داشت.

به نقل از ناشر Pac-Man: Mega Tunnel Battle، متوجه شديم که اين بازي در تاريخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۰ ميلادي) برروي سرويس گوگل استيديا عرضه خواهد شد. همچنين دمويي از اين بازي هم‌اکنون در دسترس هواداران قرار دارد و به آن‌ها امکان مي‌دهد تا برخي از بخش‌هاي نسخه‌ي اصلي را تجربه کنند. اين دمو تا تاريخ ۶ آبان (۲۷ اکتبر) قابل استفاده است و بازي‌بازان فرصت دارند تا براي دريافت نسخه‎‌ي اصلي تصميم‌گيري بهتري داشته باشند.همان‌طور که گفته شد، امروز ويدئويي از Pac-Man: Mega Tunnel Battle منتشر شده است که در پايان مي‌توانيد آن را تماشا و دريافت کنيد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره