logo

امکان ورود به اسپاتیفای با حساب کاربری گوگل فراهم شد

منبع
زوميت
بروزرسانی
امکان ورود به اسپاتیفای با حساب کاربری گوگل فراهم شد

زوميت/ اسپاتيفاي با افزودن گزينه‌ي ورود با حساب کاربري گوگل، کاربران را از ورود رمز عبور بي‌نياز مي‌کند.
   
گوگل پلي موزيک به‌تدريج به فعاليت خودش پايان مي‌دهد و کاربران به ‌دنبال جايگزين ديگري براي اين سرويس استريم موسيقي هستند. به ‌دنبال همين موضوع، اسپاتيفاي بي‌سروصدا گزينه‌ جديدي به سرويس خود اضافه کرده است تا کاربران با حساب‌ کاربري گوگل وارد آن شوند. با عرضه‌ي اين گزينه‌، استفاده از اسپاتيفاي براي دارندگان حساب کاربري گوگل راحت‌تر مي‌شود.

از اين پس، بعد از بازکردن اسپاتيفاي دو گزينه‌ي «ادامه با گوگل» و «ادامه با فيسبوک» نشان داده مي‌شود. چندسالي است امکان ورود با حساب کاربري فيسبوک در اسپاتيفاي وجود دارد و اکنون، کاربران با گوشي‌ها و تبلت اندرويدي مي‌توانند از حساب کاربري گوگل نيز استفاده کنند. ادغام حساب کاربري گوگل با اسپاتيفاي، کاربران را از واردکردن رمز عبور بي‌نياز مي‌کند و امنيت را ارتقا مي‌بخشد.

نسخه‌ي وب و اپليکيشن اندرويد اسپاتيفاي هم از ويژگي جديد پشتيباني مي‌کنند و کاربران ويندوز و آي‌اواس نمي‌توانند از حساب کاربري گوگل براي ورود به اسپاتيفاي استفاده کنند.

دارندگان حساب اسپاتيفاي نمي‌توانند اين حساب را به گوگل متصل و هم‌زمان از هر دو استفاده کنند. درصورتي‌که آدرس ايميل ثبت‌شده در اسپاتيفاي با آدرس جيميل کاربر يکي باشد، از کاربر خواسته مي‌‌شود از آدرس و رمز عبور جيميل براي ورود استفاده کند. درصورت مغاير بودن اين دو آدرس ايميل، کاربر براي استفاده از جيميل در ورود به اسپاتيفاي بايد حساب جداگانه‌اي ايجاد و مجددا ثبت ‌نام کند. به عبارت ديگر، امکان استفاده از گزينه‌ي حساب کاربري گوگل براي کاربراني که قبلا با ايميل متفاوت در اسپاتيفاي وارد شده‌اند وجود ندارد؛ مگر اينکه حساب ديگري مجددا در اسپاتيفاي ايجاد کنند تا با اکانت گوگل وارد اين اپليکيشن شوند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره