logo

به‌روزرسانی جدید بازی Crying Suns به‌زودی عرضه خواهد شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
به‌روزرسانی جدید بازی Crying Suns به‌زودی عرضه خواهد شد

گيم فا/ اعضاي تيم سازنده‌ي Crying Suns امروز اعلام کردند که جديدترين به‌روزرساني اين بازي قرار است تا چند روز ديگر در اختيار بازي‌بازان قرار گيرد. در ادامه مي‌توانيد شاهد اطلاعات بيشتري در اين خصوص باشيد.

Crying Suns عنواني در سبک استراتژي است که ابتدا در گذشته برروي پلتفرم رايانه‌هاي شخصي عرضه شد و مورد استقبال عده‌ي زيادي از بازي‌بازان نيز قرار گرفت. سپس تيم سازنده سعي داشت تا به شمار هواداران بازي اضافه کند و به همين دليل، آن را در ماه ژوئن امسال برروي گوشي‌‌هاي هوشمند نيز در دسترس قرار داد. در اين بازي بايد سلاح‌ها و آيتم‌هاي متنوعي را براي شکست دشمنان به کار گرفته و از يکي از جالب‌ترين عناوين استراتژي محور لذت ببريد. جالب است بدانيد که تيم سازنده براي ساخت اين اثر از عناويني نظير Advanced Wars و FTL الهام گرفته‌اند.

تازه‌ترين به‌روزرساني بازي Crying Suns با نام Advanced Tactics قرار است در تاريخ ۸ آبان ۱۳۹۹ (۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ ميلادي) به دست هواداران برسد که از محتويات آن بايد به سلاح‌ها، مهارت‌ها، دشمنان و بخشي جديد اشاره داشت. بي شک اين به‌روزرساني مي‌تواند جذابيت‌هاي بازي را دوچندان کند و دريافت آن براي طرفداران الزامي خواهد بود.

بازي Crying Suns هم‌اکنون به صورت رايگان برروي سيستم عامل‌هاي اندرويد و iOS در دسترس قرار دارد. نسخه‌ي Premium آن نيز موجود است که با امکانات بسيار بيشتر و قيمت ۸٫۹۹ دلار به فروش مي‌رسد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره