برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نیکون از لنز‌های جدید و دو دوربین DSLR در سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهد کرد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله ديجي کالا/ گزارش‌هاي منتشر شده توسط سايت Nikon Rumors نشان مي‌دهند که شرکت نيکون قصد دارد از دو دوربين DSLR جديد و تعدادي لنز‌ داراي مانت F در سال ۲۰۲۱ رونمايي کند. با توجه به اين موضوع، مي‌توان گفت که اين شرکت ژاپني هنوز قصد ندارد که استفاده از آينه در دوربين‌ها و توليد دوربين‌هاي DSLR را متوقف کند.

اين اطلاعات جديد تأييد کرده‌اند که نيکون به احتمال بسيار زياد از اين لنز‌هاي جديد رونمايي خواهد کرد. در اين گزارش در رابطه با رونمايي از لنز‌ها از لغت تأييد شده استفاده شده است، اما به نظر مي‌رسد که احتمال رونمايي از دوربين‌هاي DSLR جديد در مقايسه با لنز‌ها کمتر است.

با اين وجود به‌ نظر مي‌رسد که نيکون هنوز توسعه‌ي دوربين‌هاي DSLR را متوقف نکرده است و به اين زودي‌ها قصد ندارد که پشتيباني از لنز‌هاي مانت F خود را متوقف کند. اما هم اکنون به نظر مي‌رسد که بيشترين مطالعه‌ها و تحقيق‌ها در اين شرکت در زمينه توسعه‌ي دوربين‌هاي بدون آينه در حال انجام است.

با توجه به اين موضوع مي‌توانيم بگوييم که نيکون به اين زودي‌ها قصد ندارد که پشتيباني از لنز‌هاي مانت F خود را متوقف کند. همچنين اين شرکت با منتشر کردن گزارشي نشان داده است که دوربين‌هاي DSLR در مقايسه به دوربين‌هاي بدون آينه از فروش بيشتري برخوردارند.

علاوه‌بر منتشر شدن اين اطلاعات در رابطه با دوربين‌هاي DSLR و لنز‌هاي آن‌ها، به نظر مي‌رسد که اين شرکت قصد دارد تا پايان سال آينده از ۸ لنز جديد با مانت Z رونمايي کند. با رونمايي از اين لنز‌هاي جديد تعداد لنز‌هاي مربوط به دوربين‌هاي بدون آينه اين شرکت به ۲۴ عدد مي‌رسد.

از جمله‌ي اين ۸ لنز جديد مي‌توان به دو لنز جديد ماکرو با فاصله‌ي کانوني ۶۰ ميلي‌متر و ۱۰۵ ميلي‌متر و لنز دگيري با فاصله‌ي کانوني ۱۰۰ تا ۴۰۰ ميلي‌متر اشاره کرد. اطلاعات منتشر شده نشان مي‌دهند که اين لنز آخري مي‌تواند تصاوير بسيار شارپي را بگيرد و پيش‌بيني مي‌شود که بتواند فروش بالايي را تجربه کند.

همان‌گونه که در خبر‌ها خوانده‌ايد نيکون قصد دارد تا دوربين تازه معرفي شده نيکون Z7 II را در اوسط ماه دسامبر (اواخر آذر ماه) به بازار عرضه کند. با وجود رونمايي از اين دوربين‌هاي جديد بدون آينه، اما نيکون قصد دارد که به پشتيباني از دوربين‌هاي بدون آينه کنوني خود هم ادامه دهد و با منتشر کردن به‌روزرساني‌هاي نرم افزاري علاوه‌بر رفع باگ‌ها، قابليت‌هاي اين دوربين‌ها را هم بهبود بخشد.

به عنوان نمونه اين شرکت به تازگي به‌روزرساني را براي دوربين‌هاي بدون آينه نيکون Z6 و Z7 منتشر کرده‌ است که نشان دهنده‌ي پشتيباني از اين دوربين‌ها است. نيکون با منتشر کردن اين به‌روزرساني‌ها توانسته است که اين دوربين‌ها را به دوربين‌هاي بسيار بهتري در زمينه‌ي عکاسي و فيلم‌برداري تبديل کند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره