برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

طرفداران بازی Final Fantasy XIV منتظر یک رونمایی مهم باشند

منبع
زومجي
بروزرسانی
طرفداران بازی Final Fantasy XIV منتظر یک رونمایی مهم باشند

زومجي/ در اواسط بهمن‌ماه سال جاري، شاهد يک رونمايي مهم از بازي Final Fantasy XIV خواهيم بود. گفته مي‌شود که محتواي اضافي جديدي براي بازي معرفي خواهد شد.
   
در تازه‌ترين استريم زنده مربوط‌به بازي Final Fantasy XIV که موضوع اصلي آن آپديت ۵.۴ بازي بود، اعلام شد که در بهمن‌ماه (فوريه ۲۰۲۱) شاهد يک رونمايي مهم در رابطه با اين بازي خواهيم بود. اگرچه جزييات بيشتري در اين زمينه ارائه نشد، اما پيش‌بيني مي‌شود که رونمايي مذکور، مربوط‌به محتواي اضافي جديد Final Fantasy XIV باشد.

اين رونمايي در تاريخ ۱۷ بهمن (۵ فوريه) به‌صورت زنده خواهد بود. در اين تاريخ يک استريم زنده طولاني به مدت ۱۴ ساعت برگزار مي‌شود که بخشي از آن به همين رونمايي اختصاص دارد. جالب اينجا است که اين استريم به زبان ژاپني است، اما بخشي که مربوط‌به رونمايي مهم بازي مي‌شود، هم‌زمان و به‌صورت صوتي، به انگليسي هم ترجمه خواهد شد. احتمالا در اين استريم، شرکت اسکوئر انيکس به برنامه‌هاي خود در مورد Final Fantasy XIV اشاره مي‌کند و همان‌طور که گفتيم، محتواي اضافي آينده بازي را نيز معرفي خواهد کرد.

بازي Final Fantasy XIV که در سبک نقش‌آفريني آنلاين کلان (MMORPG) ارائه شده، با روندي منظم محتواهاي اضافي را دريافت مي‌کند. معمولا هر دو سال يک‌بار شاهد انتشار يک محتواي اضافي براي اين بازي هستيم. فاصله دو ساله بين اين محتواهاي بزرگ نيز با پنج آپديت ديگر پر مي‌شود که وظيفه اصلي آن‌ها، پيوند دادن وقايع داستاني محتواها به يکديگر است. اولين محتواي اضافي بازي Heavensward نام داشت که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد؛ دومي Stormblood بود که در سال ۲۰۱۷ در دسترس بازيکن‌ها قرار گرفت و سومي هم به نام Shadowbringers در سال ۲۰۱۹ به انتشار رسيد و با تحسين منتقدان و استقبال گيمرها مواجه شد.

همان‌طور که اشاره کرديم، موضوع اصلي استريم زنده اخير، آپديت ۵.۴ بازي Final Fantasy XIV بود. اين آپديت که در تاريخ ۱۸ آذرماه (۸ دسامبر) منتشر مي‌شود، شامل مأموريت‌هاي جديد در بخش داستاني، آخرين فاز از حملات Eden و مأموريت بعدي با عنوان Sorrow of Werlyt خواهد بود که اين آخري، بازيکن‌ها را دربرابر يکي از غول‌هاي اصلي بازي به نام «امرالد ويپن» قرار مي‌دهد. اين آپديت تغييراتي را نيز در بازي به‌وجود مي‌آورد. براي مثال تغييرات گسترده‌اي در مورد شغل راهبي اعمال مي‌‌شوند و دو حالت جديد به نام‌هاي Triple Triad و Explorer براي سياهچال‌ها در دسترس قرار مي‌گيرند. همچنين در اين استريم زنده اعلام شد که آپديت‌هاي آينده بازي، تغييرات جديدي را براي فعاليت Ishgardian Restoration و مأموريت Bozjan Southern Front به همراه دارند. اگر Final Fantasy XIV بازي مي‌کنيد و مي‌‌خواهيد جزييات بيشتري درباره آپديت ۵.۴ بدانيد، مي‌توانيد به وبسايت رسمي اين بازي مراجعه کنيد.

بازي Final Fantasy XIV در سال ۲۰۱۰ براي کامپيوترهاي شخصي منتشر شد. اين بازي بعد از Final Fantasy XI دومين شماره از اين مجموعه است که سبک MMORPG دارد. فاينال فانتزي 14 در زمان انتشارش نمرات بدي از منتقدان گرفت، اما به مرور زمان و با انتشار آپديت‌ها و محتواهاي مختلف، وضعيت بازي خيلي بهتر شد. مخصوصا پس از انتشار محتواي اضافي Shadowbringers بازيکن‌هاي زيادي جذب اين بازي شدند. طبق آخرين آمارها، Final Fantasy XIV بيش از ۲۰ ميليون بازيکن دارد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره