برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اپل می‌خواهد باتری اپل واچ را به بند آن منتقل کند

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ پتنت‌ها نشان مي‌دهند اپل به دنبال استفاده از سلول‌هاي باتري در بند ساعت‌هاي هوشمند خودش است که مي‌توانند نيروي بيشتري را به باتري اپل واچ برسانند.

اپل واچ بي‌شک يک ساعت هوشمند زيبا است. اپل واچ ديوايسي مفيد است که قابليت‌هاي جذابي را ارائه مي‌کند. با اين وجود، بسياري از افراد معتقدند که اپل واچ هم مانند ديگر گجت‌هاي پوشيدني در بخش باتري عملکرد توان کافي ندارد. اپل مي‌گويد جديدترين نسل ساعت هوشمند اين کمپاني ۱۸ ساعت عمر باتري دارد، اما کاربراني هستند که ترجيح مي‌دهند مدت زمان بيشتري ديوايس‌شان با يک بار شارژ دوام بياورد.

جديدترين حق اختراع ثبت شده توسط اپل نشان مي‌دهد که اين کمپاني به دنبال حل کردن اين مشکل است. در واقع اپل پتنت‌هايي را در دو دفتر ثبت حق اختراع مختلف به ثبت رسانده است که نشان مي‌دهد اين شرکت مي‌خواهد باتري اپل واچ را به بند آن منتقل کند. ايده انجام اين کار هم اصلاً پيچيده نيست. بند داراي يک فريم داخلي با اسلات‌هايي براي قرارگيري قطعات باتري است که به صورت مستقل عايق‌بندي شده و به آساني تعويض مي‌شود.

پتنت بند کمک باتري اپل واچ با عنوان Battery Band ثبت شده است
اين باتري درون بند (که در پتنت به نام Battery Band حضور دارد) توسط يک سري پين به ساعت متصل مي‌شود و از طريق سيم پيچ القايي که دور عناصر باتري داخلي ساعت پيچيده شده به صورت بي‌سيم شارژ مي‌شود. گرچه در اين پتنت از يک بند پلاستيکي استفاده شده، اما اپل مي‌تواند از عايق‌بندي يک بند فلزي عملکرد بهتري داشته باشد. البته هيچ تضميني نيست که روزي بتوانيم چنين محصولي را در بازار ببينيم. اپل پيشتر نيز چنين ايده‌هايي در ذهن داشته است. ايده‌هايي که مي‌گويند حسگرها و باتري‌ها در داخل بند ساعت قرار مي‌گيرند، اما عملاً چنين محصولي در بازار وجود ندارد.

بايد منتظر ماند و ديد که آيا نسل‌هاي آينده اپل واچ از چنين بندهايي پشتيباني خواهند کرد يا اين ايده فقط حد تئوري باقي مي‌ماند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره