برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سونی به جامعه‌ طرفداران پلی‌استیشن 4 متعهد خواهد بود

منبع
گيم فا
بروزرسانی
سونی به جامعه‌ طرفداران پلی‌استیشن 4 متعهد خواهد بود

گيم فا/ همان‌طور که مي‌دانيد، کنسول پلي‌استيشن ۵ در سراسر جهان عرضه شده و تاکنون برخي از عناوين مختلف براي اين کنسول منتشر شده‌اند. طبق شواهدي که تا به حال ارائه شده، عرضه‌ي پلي‌استيشن ۵ بزرگ‌ترين عرضه‌ي تاريخ در ميان کنسول‌هاي سوني بوده است. با اين حال تعداد زيادي از طرفداران همچنان خواهان پشتيباني از کنسول پلي‌استيشن ۴ هستند. مدير پلي‌استيشن در اين مي‌گويد که آن‌ها به ادامه‌ي پشتيباني جامعه‌ي طرفداران اين کنسول متعهد خواهند بود.

در مصاحبه با آخرين شماره‌ي مجله‌ي EDGE، از آقاي جيم رايان (Jim Ryan) در خصوص ساخت عناوين بين نسلي و به خصوص نگراني از عقب ‌ماندن بازي‌ها برروي کنسول‌هاي نسل جديد، سوال شد. وي در پاسخ تاکيد کرد که سوني به جامعه‌ي بزرگ از طرفداران پلي‌استيشن ۴  متعهد است و افزود که احتمالاً شاهد عمر بيشتري از اين کنسول به نسبت پلي‌استيشن ۳ خواهيم بود. آقاي رايان توضيح داد که با گذشت کنسول پلي‌استيشن ۵ مورد تاکيد و توجه بيشتري قرار خواهد گرفت.

«ما احساس مي‌کنيم در برابر اين جامعه‌ي بزرگ از طرفداران مسئوليت و تعهد داريم و مي‌خواهيم تا زماني که نياز باشد، به ساخت بازي‌هاي مختلف براي پلي‌استيشن ۴ ادامه دهيم. به‌نظر من اين کاري منطقي است که بايد انجام دهيم. فکر مي‌کنم داستان و سرنوشتي که در انتظار پلي‌استيشن ۴ است که فراتر از پلي استيشن ۳ خواهد بود. با گذشت زمان اهميت پلي‌استيشن ۵ بيشتر حس خواهد شد و به‌ مرور به‌عنوان کنسول اصلي جايگزين مي‌شود.»

تاکنون بازي‌هاي Spider-Man: Miles Morales و Sackboy: A Big Adventure به صورت مشترک براي کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴ و ۵ عرضه شدند. در سال آينده نيز قرار است بازيHorizon Forbidden West به صورت مشترک براي اين دو کنسول منتشر شود. حال بايد منتظر بمانيم و ببينيم تا عرضه‌ي مشترک بازي‌ها براي دو کنسول مذکور چه عواقب و سرانجامي درپي خواهد داشت.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره