برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

به این زودی‌ها منتظر Overwatch 2 نباشید

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله ديجي کالا/ اگرچه قبل از معرفي و عرضه‌ي اورواچ انتظار نداشتيم که بليزارد سراغ اثري در اين ژانر برود اما اکنون مي‌توان به‌راحتي گفت که دنباله‌ي اورواچ يکي از مورد انتظارترين بازي‌ها در ميان گيمرها است. بااين‌حال، اکنون در ويديو اخير پخش‌شده توسط بليزارد اعلام شده که طرفداران نبايد به‌زودي منتظر انتشار اورواچ ۲ باشند، هرچند مدتي ديگر جزييات و اخبار جديدي از آن منتشر خواهد شد.

اخيراً جزييات به‌روزرساني جديدي براي بازي اورواچ منتشر شده که نقشه‌اي جديد براي آن مهيا کرده است. سازندگان بازي در جريان صحبت در مورد اين به‌روزرساني، کمي هم به وضعيت بازي بعدي خود اشاره کردند. جف کاپلان، کارگردان بازي و نائب رئيس بليزارد، در اظهارات اخيرش اعلام کرده که در ماه فوريه و در جريان بليزکان آنلاين، اطلاعات جديدي از بازي اورواچ ۲ منتشر خواهد شد. او درباره‌ي اين موضوع گفت:

نمي‌توانيم بيش‌تر از اين براي صحبت کردن در مورد اورواچ ۲ صبر کنيم و نمي‌توانيم بيش‌تر از اين براي نشان دادن چيزي از اورواچ ۲ منتظر بمانيم. مي‌دانيم که مدت زيادي سپري شده است و ما در اين مدت ساکت بوده‌ايم و چيزي از بازي نگفته‌ايم. ما هنوز تا اتمام اين پروژه راه زيادي داريم تا بتوانيم انتظارات خود را برآورده کنيم اما اين را بدانيد که به سختي کار مي‌کنيم تا اثر فوق‌العاده‌اي را براي شما خلق کنيم.

همچنين در جريان ويديو جديد منتشرشده توسط بليزارد، اطلاعاتي هم از نقشه‌ي جديد بازي اورواچ ۱ با نام Kanezaka داده شد. انتظار مي‌رود که اين نقشه جذاب به‌صورت کامل در اوايل سال ۲۰۲۱ و احتمالاً در ماه ژانويه براي بازي اورواچ عرضه شود.

اگرچه اکنون اطلاعات جديدي از اين بازي منتشر نشده و به گفته‌ي خالقان بازي هنوز تا عرضه‌ي آن فاصله داريم، اما مي‌توانيم اميدوار باشيم که بالاخره بعد از مدت‌ها بي‌خبري در ۲ ماه آينده اطلاعات بيش‌تري از اورواچ ۲ منتشر شود. با توجه به ارزشي که سري بازي اورواچ براي بليزارد پيدا کرده، نسخه‌ي دوم اين بازي جايگاه ويژه‌اي براي آن‌ها دارد و تمرکز زيادي هم روي آن گذاشته شده است. عرضه‌ي موفقيت‌آميز بازي اورواچ ۲ مي‌تواند دوباره هيجان طرفداران اين مجموعه را به اوج برساند و ترند بزرگي ميان بازي‌هاي آنلاين شود.

در زمان معرفي بازي، اعلام شد که اين اثر براي پلتفرم‌هاي پلي‌استيشن‌ ۴، ايکس باکس وان، کامپيوترهاي شخصي و نينتندو سوييچ در حال ساخت است اما در آن زمان هنوز مايکروسافت و سوني کنسول‌هاي نسل نهمي خود را منتشر نکرده بودند. اکنون که مي‌دانيم تا انتشار بازي فاصله داريم، احتمالاً پلي‌استيشن ۵ و ايکس باکس سري ايکس/ سري اس هم به پلتفرم‌هاي اين بازي اضافه شده‌اند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره