برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مراحل پایانی توسعه‌ بازی Psychonauts 2 آغاز شده است

منبع
گيم فا
بروزرسانی
مراحل پایانی توسعه‌ بازی Psychonauts 2 آغاز شده است

گيم فا/ بر اساس اطلاعات منتشر شده، روند توسعه‌ي بازي مورد انتظار Psychonauts 2 به مراحل پاياني خود رسيده و در حال حاضر، تيم سازنده بر روي بهينه‌سازي نهايي و رفع مشکلات اين عنوان تمرکز کرده است. اين يعني احتمالا در آينده‌ي نزديک، شاهد مشخص شدن تاريخ انتشار بازي Psychonauts 2 خواهيم بود.



بازي Psychonauts 2 تا به اين لحظه راهي طولاني و البته پر پيچ و خم را سپري کرده است. پس از انتشار نسخه‌ي اول بازي در سال ۲۰۰۰، بسياري از هواداران بي‌صبرانه منتظر معرفي و عرضه‌ي دنباله‌ي اين سري بودند. اين انتظار در نهايت در سال ۲۰۱۵ و با معرفي بازي Psychonauts 2 توسط استوديوي دابل فاين (Double Fine) به پايان رسيد. با اين حال، اين عنوان که براي عرضه در سال ۲۰۱۸ ميلادي معرفي شده بود، در ابتدا تا سال ۲۰۱۹ و مجددا تا سال ۲۰۲۰ ميلادي تاخير خورد و با پايان يافتن سال جاري ميلادي، به نظر مي‌رسد بايد تا سال آينده براي اعلام تاريخ انتشار بازي Psychonauts 2 منتظر بمانيم.

خوشبختانه به نظر مي‌رسد ديگر زمان زيادي تا عرضه‌ي بازي Psychonauts 2 باقي نمانده است. در جديدترين مصاحبه‌ي خود با وب‌سايت خبري IGN، آقاي تيم اسکفر (Tim Schafer)،مدير استوديوي دابل فاين، به اين نکته اشاره کرده‌اند که توليد محتوا براي بازي Psychonauts 2 به پايان رسيده و بازي مراحل پاياني توسعه‌ي خود را آغاز کرده است.

«به طور حتم، سال ۲۰۲۰ سرعت توليد بازي Psychonauts 2 را افزايش نداد، ولي ما تقريبا همه چيز را به بازي اضافه کرده‌ايم. اين موضوع که من مي‌توانم بگويم ما کار بر روي تيتراژ پاياني را آغاز کرده‌ايم، به خوبي به شما نشان مي‌دهد که در چه مرحله‌اي از روند توسعه‌ي بازي قرار داريم. حداقل براي خود ما، اين يعني به انتهاي کار نزديک شده‌ايم. ما در حال حرکت به سمت بهينه‌سازي و رفع مشکلات محتواي حاضر در بازي هستيم.»

با توجه به اين‌که استوديوي دابل فايل توسط شرکت مايکروسافت خريداري شده است، بسياري از هواداران نسبت به برنامه‌هاي آينده‌ي اين استوديو کنجکاو هستند. علاوه بر اين، بسياري از هواداران اميدوارند استوديوي دابل فايل به سراغ احياي برخي از آي‌پي‌هاي قديمي‌تر شرکت مايکروسافت برود. با اين حال، به نظر مي‌رسد مدير استوديو نظر ديگري در اين زمينه دارد.

«قطعا فکر کردن به اين موضوع بسيار جذاب به نظر مي‌رسد، ولي به نظر من اين بهترين استفاده از استعداد تيم نخواهد بود؛ چراکه نقطه‌ي قوت ما خلق چيزهاي تازه است. برخي از مردم به اين فکر افتاده‌اند که ما بايد يک نسخه از بازي Banjo-Kazooie را توسعه دهيم. چرا استوديوي دابل فاين بايد يک نسخه از اين بازي را توسعه دهد؟ آيا شما نام شرکت رير (Rare) را تا به حال نشنيده‌ايد؟ به طور حتم، اين موضوع که مردم چنين نظري دارند بسيار جذاب و هيجان‌انگيز است؛ چراکه من نيز اين بازي را دوست دارم و اين موضوع که مردم زماني که از بازي‌هاي رنگارنگ و لذت‌بخش صحبت مي‌شود، به استوديوي دابل فاين فکر مي‌کنند، بسيار عالي است. با اين حال، ما ترجيح مي‌دهيم محصولي جديد را خلق کنيم که مردم به همان اندازه از تجربه‌ي آن لذت ببرند.»

بازي Psychonauts 2 در تاريخي نامعلوم براي کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴، ايکس‌باکس وان، ايکس‌باکس سري اکس و اس و همچنين پلتفرم رايانه‌هاي شخصي منتشر خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره