برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

داستان بازی Psychonauts 2 نوشته شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
داستان بازی Psychonauts 2 نوشته شد

گيم فا/ تيم شيفر (Tim Schafer)، کارگردان و نويسنده‌ي خلاق بازي Psychonauts 2، اعلام کرد که نوشتن داستان اين بازي را به اتمام رسانده است.

فرآيند توسعه‌ي يک بازي، فرآيندي طولاني و طاقت فرسا است که توسعه دهندگان بايد آن را به پايان برسانند و بازي‌بازان نيز بايد تا اتمام توسعه‌ي بازي انتظار بکشند. اين انتظار براي دنباله‌اي که مدتها منتظر آن بوديد، دوبرابر سخت‌تر مي‌گذرد و به شدت آزار دهنده است.

عنوان Psychonauts 2، که در واقع دنباله‌‌ي بازي Psychonauts محسوب مي‌شود، يک بازي پلتفرمر سه بعدي است که براي مدتي در حال توسعه است و طبق گزارش استوديوي دابل فاين (Double Fine)، توسعه‌ي اين بازي با پيشرفت خوبي همراه بوده است.

روند توسعه‌ي بازي Psychonauts 2 در سال ۲۰۱۵ با سرمايه‌گذاري جمع کثيري از طرفداران اين عنوان و با حمايت بازي‌بازان، شروع شد و استوديوي دابل فاين در تلاش است تا با استفاده از همه‌ي امکانات موجود يک بازي عالي و تجربه‌اي ناب را براي بازي‌بازان فراهم آورد.

از زمان شروع ساخت اين عنوان، سازندگان با انتشار پيام در شبکه‌هاي اجتماعي و بارگذاري ويديوهايي از روند توسعه‌ي بازي، طرفداران و هواداران خود را در جريان پيشرفت توسعه‌ي اين اثر و همچنين مشکلات و يا تاخيرهاي مختلف گذاشته‌اند. همچنين اخيرا، کارگردان خلاق و نويسنده‌ي اين بازي، تيم شيفر، در توئيتر خود نوشت که وي هفته‌ي گذشته نوشتن آخرين ديالوگ از داستان بازي Psychonauts 2 را به پايان رسانده و به همين منظور مي‌خواهد تا با طرفدارانش يک جشن مختصر داشته باشند.

گرچه ممکن است که نگارش داستان بازي تقريبا به اتمام رسيده باشد، اما هنوز هم کارهاي زيادي براي انجام دادن وجود دارد تا اين عنوان به اثري عالي و لذت‌بخش تبديل شود.

در ماه دسامبر (آذر) گذشته، استوديوي دابل فاين يک پيام متشر نمود که در آن شيفر اظهار داشت که نه تنها بازي Psychonauts 2 در حال اتمام است، بلکه توسعه دهندگان استوديو براي پايان دادن به توسعه‌ي بازي هيچ کرانچي نخواهند داشت. کرانچ‌ها يکي از مشکلات بسيار رايج در اين صنعت هستند که براي استوديوهاي بسيار رخ مي‌دهند. با اين حال شيفر اظهار داشت که دابل فاين به هيچ وجه کرانچي نخواهد داشت و فرآيند توسعه‌ي بازي به خوبي پيش خواهد رفت.

«هفته‌ي گذشته آخرين خط ديالوگ براي داستان Psychonauts 2 را نوشتم. با اين که هميشه کارهاي بيشتري براي انجام وجود دارد، اما مي‌خواهم بگويم که فوق‌العادست! بالاخره تمام شد. حالا مي‌توانم با خيال آسوده‌تري به بقيه‌ي کارها بپردازم. 12 ژانويه 2021 »

در حال حاضر، دابل فاين فرصت دارد تا کار بر روي گيم‌پلي Psychonauts 2 را با آرامش هر چه تمام‌تر به پايان برساند و به خوبي تمام نواقص آن را رفع نمايد تا با اثري بسيار خوب و عالي رو به رو شويم.

در ادامه شيفر اشاره کرد که اين بازي همچنان در حال توسعه است و ممکن است که برخي چيزهاي جديد به آن اضافه يا حذف شوند. علاوه بر اين با تاکيد دوباره بر اين موضوع که هيچ کرانچي در کار نخواهد بود، وي گفت که استوديوي دابل فاين به شدت به بازي‌بازان اهميت مي‌دهد و مي‌خواهد تا بهترين تجربه‌ي موجود را براي آنان به ارمغان بياورد.

همچنين طبق توييت منشر شده، اين عنوان، بر خلاف نسخه‌ي اصلي آن، به بازي‌بازان اين اجازه را مي‌دهد تا پس از اتمام بازي دوباره بتوانند در جهان بازي کاوش کرده و از آن لذت ببرند. همچنين طبق توييت شيفر به نظر مي‌رسد کار بر روي هسته‌هاي اساسي گيم‌پلي اين عنوان به پايان رسيده و استوديو در حال رفع مشکلات و خطاها و همچنين بهينه سازي نهايي بازي مي‌باشد.

به طور کلي، اين خبر بسيار خوبي براي طرفداران Psychonauts است چرا که توسعه دهندگان در حال اتمام طراحي بازي هستند و شيفر نيز داستان آن را به اتمام رسانده است.

احتمال مي‌رود که بازي Psychonauts 2 در سال ۲۰۲۱ براي پلتفرم‌هاي پلي‌استيشن ۴، ايکس‌باکس وان، ايکس‌باکس سري ايکس و سري اس و رايانه‌هاي شخصي عرضه شود.

نظر شما درباره‌ي اين بازي چيست؟ با ما به اشتراک بگذاريد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره