logo
جذاب ترین هابرگزیده
موبایل و بازی

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ اين هفته سامسونگ با معرفي گوشي‌هاي جديد خود توانست بخش عمده‌اي از جدول پرطرفدارترين گوشي‌ها را از آن خود کند.
 
در اين هفته شرکت سامسونگ با معرفي محصولات جديد خود سر و صداي زيادي به پا کرد و توانست بازار را به قبضه خود در آورد. سامسونگ توانست ۵ جايگاه از ۱۰ گوشي برتر هفته را از آن خود کند. اکثر گوشي‌هاي پرطرفدار سامسونگ مربوط به سري S21 هستند. اين گوشي‌ها که از فناوري دوربين شش گانه و تکنولوژي جديد 5G بهره مي‌برند به عنوان نسل آينده و جديد تلفن‌هاي هوشمند شناخته مي‌شوند.

رتبه نخست رده‌بندي اين هفته را گوشي Samsung Galaxy S21 Ultra 5G به خود اختصاص داد. اين گوشي که هفته گذشته در رده پنجم قرار داشت توانست اين هفته با يک جهش خوب جايگاه اول را تصاحب کند. در جايگاه بعدي باز هم يک محصول از شرکت سامسونگ قرار داد. گوشي تازه معرفي شده Samsung Galaxy S21 5G که به تازگي در اين هفته از آن رونمايي شد توانست جايگاه مناسب دوم را از آن خود کند. رتبه بعدي اين رده‌بندي گوشي Mi 11 است. اين گوشي که هفته گذشته در رده اول قرار داشت به خاطر معرفي گوشي‌هاي جديد سامسونگ جايگاه خود را از دست داد.

باز هم سامسونگ و باز هم محصولي ديگر که رده بندي را به تسخير خود در آورده است. اين بار در جايگاه چهارم گوشي Galaxy A12 سامسونگ قرار گرفت که هفته گذشته رتبه شش را اختيار کرده بود. رتبه پنجم اين رده بندي گوشي تازه معرفي شده سامسونگ يعني Samsung Galaxy S21+ 5G است. رتبه ششم را گوشي Redmi Note 9 Pro که هفته گذشته هشتم بود از آن خود کرد. رتبه هفتم نيز متعلق به محصول شرکت سامسونگ است. گوشي Galaxy A51 که هفته گذشته نيز هفتم بود توانست جايگاه خود را حفظ کند.

رتبه هشتم رده بندي متعلق به گوشي Xiaomi Mi 10i 5G است که هفته گذشته در رده دوم قرار داشت. جايگاه‌هاي نهم و دهم اين هفته تغييري نسبت به هفته پيش نداشتند و همانند گذشته گوشي Apple iPhone 12 Pro Max در جايگاه نهم و گوشي Xiaomi Poco X3 NFC در جايگاه دهم قرار گرفتند. در اين هفته دو گوشي Redmi 9T و Redmi Note 9T 5G را جزو ۱۰ برتر هفته نداشتيم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره