برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مشخصات گوشی آیفون SE Plus فاش شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ مشخصات گوشي جديد شرکت اپل، آيفون SE Plus بصورت جاسوسي به بيرون درز کرد.
شرکت اپل براي اولين‌بار از گوشي هوشمند مدل SE خود در سال ۲۰۱۶ رونمايي کرد اکنون اين غول فناوري تصميم به آماده سازي و عرضه مدل جديد اين گوشي دارد.

اين‌بار اپل قصد دارد مدل Plus اين گوشي را روانه بازار کند که اطلاعاتي در مورد اين گوشي به صورت جاسوسي به بيرون درز کرده است. طبق اين اطلاعات آيفون SE Plus با صفحه نمايش ۶.۱ اينچي LCD ارائه مي‌شود و انتظار مي‌رود از چيپست Apple A14 Bionic همان تراشه‌اي که در حال حاضر در آيفون ۱۲ استفاده مي‌شود و از اتصال 5G نسز پشتيباني کند.

با اين حال، اين احتمال نيز وجود دارد که در اين گوشي از چيپست ۷ نانومتري Apple A13 Bionic استفاده شود که براي مجموعه آيفون ۱۱ استفاده شده است. در مورد دوربين اين گوشي گفته مي‌شود که از يک سنسور ۱۲ مگاپيکسلي در دوربين پشت و يک دوربين ۷ مگاپيکسلي در جلو بهره مي‌برد. همچنين گوشي SE Plus داراي تاييديه IP67 خواهد بود که اين گوشي هوشمند را در برابر آب مقاوم مي‌کند. اين گزارش جاسوسي همچنين نشان مي‌دهد که در کنار Face ID، اين تلفن ممکن است از Touch ID روي دکمه پاور استفاده کند.


قيمت و رنگ بندي گوشي iPhone SE Plus
انتظار مي‌رود آيفون SE Plus Plus اپل در دو رنگ سياه و قرمز ارائه شود، اما امکان اضافه کردن رنگ‌هاي ديگر به اين رنگ‌بندي وجود دارد. در مورد قيمت گذاري، ادعا مي‌شود که قيمت آن در حدود ۴۹۹ دلار باشد، يعني حدود ۱۰۰ دلار بيشتر از آيفون SE که در حال حاضر در بازار موجود است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره