برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سامسونگ کیبورد بی‌سیم جدیدی برای افزایش کارایی DeX معرفی کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ سامسونگ امروز بي‌سروصدا از کيبورد بي‌سيم جديدي به نام Smart Keyboard Trio 500 رونمايي کرد. اين محصول دستگاهي جمع‌وجور با ظاهري شبيه مجيک کيبورد اپل است که از ميانبرهاي DeX بهره مي‌برد تا کار با محصولات سامسونگ را آسان‌تر کند.

سيستم DeX در سال ۲۰۱۸ همزمان با معرفي گلکسي اس ۸ رونمايي شد و به کاربر اجازه مي‌دهد تا از طريق يک رابط پنجره‌اي شکل شبيه کامپيوتر به گوشي‌ها يا تبلت‌هاي سامسونگ دسترسي داشته باشد. با اين حال، علي‌رغم تمام آپديت‌هايي که هر سال براي اين سيستم ارائه شده، سامسونگ هنوز نتوانسته آن را مطابق ادعاي اوليه‌اش به يک جايگزين واقعي براي تجربه دسکتاپ تبديل کند. اين کيبورد حالا با دکمه‌هاي مخصوص DeX يک گام به اين هدف نزديک‌تر مي‌شود.

Smart Keyboard Trio 500 از چند ويژگي جذاب ديگر هم برخوردار است. اين کيبورد چند دکمه قابل شخصي‌سازي دارد که مي‌توانيد آن‌ها را براي اپليکيشن‌هاي متداول خود تنظيم کنيد. البته براي استفاده از اين قابليت لازم است دستگاهي با پوسته One UI 3.1 از ماه مارس ۲۰۲۱ يا بعدتر داشته باشيد.

کيبورد جديد سامسونگ مي‌تواند به حداکثر سه دستگاه وصل شود و با کمک دکمه‌هاي ميانبر بين آن‌ها سوييچ کند. انرژي Smart Keyboard Trio 500 از طريق باتري‌هاي قلمي تامين مي‌شود و از اين رو قابل شارژ نيست. اين کيبورد با بلوتوث ۵.۰ به دستگاه‌ها وصل مي‌شود و مجموعا ۷۸ کليد دارد.

ابعاد اين محصول در وب‌سايت سامسونگ ۲۸۰.۴ در ۱۲۷.۴ در ۱۵.۴ ميلي‌متر و وزنش ۴۱۲.۳ گرم اعلام شده. کيبورد جديد کره‌اي‌ها در دو رنگ سفيد و مشکي عرضه مي‌شود که در مدل سفيد رنگ برخي از دکمه‌ها سفيد و برخي خاکستري است. در مدل مشکي هم رنگ برخي دکمه‌ها نارنجي و برخي خاکستري است.

سامسونگ هنوز قيمت يا تاريخ عرضه اين دستگاه را اعلام نکرده اما ممکن است در مراسم بعدي خود در تاريخ ۸ ارديبهشت اطلاعات بيشتري در اين باره منتشر کند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره