برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نمونه اولیه آیفون ۱۳ مینی اپل را ببینید

منبع
ترنجي
بروزرسانی
نمونه اولیه آیفون ۱۳ مینی اپل را ببینید

ترنجي/ هفته گذشته شاهد رندر هاي منتشر شده از آيفون ۱۳ ميني اپل بوديم که طراحي دوربين دوگانه آن را به صورت مورب نشان مي داد. امروز اما، تصويري در فضاي مجازي پخش شده که يک نمونه اوليه از اين گوشي را با همان طراحي لو رفته پيشين تاييد مي کند و تا حدودي به شايعات رنگ واقعيت مي بخشد.

نمونه اوليه آيفون ۱۳ ميني
به نقل از gizchina، اين اولين نگاه ما به گوشي آيفون 13 ميني اپل است، البته فقط نمونه اوليه آن! چرا که با توليد انبوه اين گوشي ماه ها فاصله داريم و اين تصوير ممکن است نمايانگر دستگاهي نباشد که در نهايت وارد بازار خواهد شد. اين نمونه اوليه در واقع مطابق با رندر هاي از پيش توليد شده است؛ با اين وجود، نماي بهتري از پشت آيفون ۱۳ ميني را به ما نشان مي دهد. اگر شرکت ساکن کوپرتينو به سبک اين طراحي چراغ سبز نشان دهد، به احتمال زياد به برادر بزرگتر خود يعني آيفون ۱۳ نيز منتقل خواهد شد.

اگرچه ماژول دوربين دوگانه عقب آيفون ۱۳ ميني جديد، در همان پيکربندي مربع شکل جاي گرفته است، اما چيدمان لنز ها مانند آيفون 12 ميني به صورت عمودي نخواهد بود، بلکه چينشي مورب به خود مي گيرند. به نظر مي رسد اين فرم طراحي به علت بهره گيري اين گوشي از سنسور دوربين بزرگتر نسبت به نسل گذشته خود است. طبق گزارشات نيز، آيفون ۱۳ ميني کمي ضخيم تر از آيفون ۱۲ ميني خواهد بود.


بديهي است که چهار مدل موجود در اين سري از پيکربندي يکساني برخوردار نخواهند بود. دو مدل پرو احتمالاً بدون تغيير طراحي باقي خواهند ماند، زيرا بايد سه دوربين را در مربع خود جاي دهند (به علاوه سنسور LiDAR). همچنين مي توان اميدوار بود که نمايشگر اين دو مدل بالاخره با تکنولوژي LTPO OLED سامسونگ ارائه شود.

اين صفحه نمايش از نرخ نو سازي 120 هرتز پشتيباني کرده و تنظيمات هوشمندانه عملکرد نرخ نو سازي صفحه را به همراه دارد که با توجه به محتواي صفحه مي تواند به طور خودکار بين 1 تا 120 هرتز تغيير کند. در نهايت اين امر باعث مي شود تا بتواند به طور موثر در مصرف انرژي تلفن صرفه جويي کند. اين اولين بار است که يک آيفون اپل داراي نرخ نو سازي بالاتر از 60 هرتز است. با اين حال، آيفون 13 ميني به احتمال فراوان اين ويژگي را نخواهد داشت.

علاوه بر اين، گزارش هايي مبني بر پشتيباني اين تلفن هوشمند از Face ID و Touch ID براي باز کردن قفل دستگاه وجود دارد. همچنين اين سري، از پردازنده کاملاً جديد A15 Bionic استفاده خواهند کرد که مي توان اميدوار بود پشتيباني از فناوري Wi-Fi 6E نيز به آنان اضافه شود. اما به طور کلي تمرکز اپل، بيشتر بر روي بروزرساني جنبه هاي نمايشگر و دوربين اين سري جديد از آيفون ها خواهد بود.

طبق انتظار، اپل در سپتامبر سال جاري از آيفون ۱۳ هاي خود رونمايي خواهد کرد. دقيقاً مانند آيفون 12، اين سري جديد نيز داراي چهار دستگاه خواهد بود. انتظار داريم آيفون ۱۳ ميني، آيفون ۱۳، آيفون ۱۳ پرو و آيفون ۱۳ پرو مکس را به عنوان گوشي هاي جديد اپل در سال ۲۰۲۱ ببينيم.

نظر شما راجع به نمونه اوليه آيفون ۱۳ ميني اپل چيست؟ آيا نحوه قرارگيري سنسور هاي دوربين آن را نسبت به فرم عمودي آيفون ۱۲ مي پسنديد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره