برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

میزان فروش Redmi K40 Gaming بالاتر از حد انتظار شیائومی بود!

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
میزان فروش Redmi K40 Gaming بالاتر از حد انتظار شیائومی بود!

سخت افزار/ زير برند کمپاني شيائومي با نام Redmi، به تازگي گوشي جديدي به نام Redmi K30 Gaming معرفي کرده بود و اين دستگاه در يک دقيقه توانسته است تا فروش بسيار بالايي داشته باشد. از اين رو شيائومي با انتشار دوباره رکورد جديد فروش خود سعي کرد تا ديگر کمپاني‌هاي توليد کننده تلفن همراه را تحقير کند. ميزان فروش Redmi K40 Gaming بالاتر از انتظار هم شيائومي و ردمي بود و قيمت خوب اين دستگاه مي‌تواند يکي از دلايل اصلي اين ارقام باشد.

بازار گوشي‌هاي مخصوص بازي هر روز درحال گسترش است و ديگر بايد شاهد حضور اين دستگاه‌ها با قيمت‌هاي مناسب براي افرادي که بودجه مالي متوسط دارند نيز باشيم. ردمي K40 Gaming يکي از دستگاه‌هايي است که با توجه به قيمت 310 تا 410 دلاري خود بسته به مشخصات انتخابي کاربر، بهترين امکانات را در اختيار خريدار خود قرار مي‌دهد. اين دستگاه از پردازنده Dimensity 1200 استفاده کرده است. درست است که اين پردازنده قادر به رقابت با پردازنده اسنپدراگون 888 نيست اما حضور آن در چنين دستگاهي با اين قيمت واقعا منطقي است و اين پردازنده مي‌تواند تمام نيازهاي پردازشي شما را بدون هيچ مشکلي انجام بدهد.


در کنار اين پردازنده، از حافظه داخلي UFS 3.1 و رم LPDDR5 استفاده شده است تا کمبودي از لحاظ امکانات در اين دستگاه احساس نشود. مقدار حافظه داخلي دستگاه بين 128 و 256 گيگابايت مي‌باشد و همچنين در صورتي که نياز به مقدار رم بالاتري داريد مي‌توانيد بين سه گزينه گزينه 6، 8 و 12 گيگابايت يک مورد را انتخاب کنيد. در کنار تمام اين موارد، نمايشگر 120 هرتز اين دستگاه با پشتيباني از يک ميليارد رنگ و همچنين استاندارد HDR10+ نيز يکي از نقاط قوتي است که کمتر در دستگاه‌هايي با چنين قيمت شاهد آن هستيم.


با چنين مشخصات سخت افزاري عالي و قيمتي مناسب، طبيعي است که در يک دقيقه اول، ميزان فروش Redmi K40 Gaming به 100 هزار دستگاه برسد. چيني‌ها هميشه در هنگام فروش اوليه، رکورد فروش را با توجه به حمايت‌هاي زياد مردم خود خواهند زد. اما اين دستگاه با توجه به قيمت بسيار خوب خود به طور قطع خارج از اين بازار نيز رکورد خوبي را ثبت خواهد کرد. در کنار تمام مشخصات گفته شده، اسپيکرهاي ردمي K40 Gaming از سمت JBL تاييديه گرفته‌اند و با همکاري اين کمپاني بوده‌اند. همچنين شانه‌هاي مکانيکي که قبلا در شيائومي بلک شارک 4 نيز شاهد آن بوديم در اين دستگاه نيز حضور دارد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره